oortelefoonsnoertjes die hard worden (Toestel of techniek)

door Piet42, 06-12-2012, 11:48 (4166 dagen geleden) @ soundman2

Mono is niet erg aangezien ik toch maar één oortje in doe. En wel de kant waar ik dus niet op lig:-)Geluid kwaliteit is ook van minder belang aangezien ik toch meestal alleen naar praatprogramma's luister.

Luidsprekertje lijkt me ook geen optie. Of ik moet precies boven het speakertje gaan liggen of het geluid wordt te hard en kan mijn lieve ega dus meeluistren. En dat geeft weer problemen als ze al slaapt of naar een ander station luistert:-((

Helaas ik vrees dus dat het een regelmatige vernieuwing wordt. Ach voor de prijs hoef ik het ook niet te laten. Voor minder dan een euro heb je er al weer een setje bij Action of Zeeman. Maar blijft zonde.

Ook lijkt me wel duidelijk dat er weer inbrengen van weekmakers ook niet gaat lukken. O ja, wat betrft de slaolie...leek me in ieder geval beter dan beetje motor olie te gebruiken.:-D Tja en hoe ik weekmaker uit plastic kan halen weet ik wel...In de Tinner leggen.;-) Gebruik ik nog wel eens als krimpsok net te krap of te stug is. Even in de tinner maakt het week, kan je het uitrekken en na drogen is het hard.
Bedankt allemaal voor de reacties en......welterusten.:-D


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum