Bescherm folie gsm (Toestel of techniek)

door Marcel L, 17-12-2012, 17:50 (4158 dagen geleden) @ lee
Gewijzigd door Marcel L, 17-12-2012, 17:53

Hoi Lee,

Het moet wel goede zijn, en goed passen.

Overigens heb ik erg slechte ervaring met dit soort folie. Het lukt mij eigenlijk niet om het bubbelvrij aan te brengen, en ik erger me dood aan folie met luchtbubbels op het scherm dus dan maar geen folie.
De folie neemt ook een deel van de helderheid en de gevoeligheid van het scherm weg, dus voor het grootste gebruiksgenot neem je geen folie.
Ik ben er twee keer ingetrapt om folie te kopen,voor mijn telefoon en voor de Nintendo van mijn zoontje, en ik kon het niet naar mijn tevredenheid op het scherm krijgen.

Als je een beetje normaal met je telefoon omgaat, en hem bijvoorbeeld niet in je jaszak stopt met een bos sleutels erbij, dan beschadigd je scherm niet zo snel.
Je kunt natuurlijk je best doen om het scherm mooi te houden voor een eventueel volgende eigenaar, maar daar koop je hem toch niet voor?
Ik heb gewoon een klein foto-tasje voor het ding gekocht, en daar heb ik hem vaak in als hij mee gaat.
Tegen de tijd dat je scherm eventueel echt beschadigd raakt, is hij verouderd en toch niet meer verkoopbaar.
Zelfs het Nintendoscherm van mijn zoontje ziet er na twee jaar folie-loos gebruik altijd nog beter uit dan menig scherm met folie, wat ik bij familie/kennissen zie.

Groeten van Marcel ;-)


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum