TV's, video's, audiospullen en een oude laptop (Aangeboden)
door Marcel van Grinsven , Rosmalen, 08-06-2013, 18:37 (4178 dagen geleden)
Gratis op te halen in Rosmalen.
Ik wil de spullen het liefst in een partij en op korte termijn kwijt.
De video's zijn Betamax en VHS. In de partij, een CDI speler, twee bandrecorders, een pick up, een cassette recorder, een oude laptop, drie radio's en diverse tv's, zie de foto's wat er meer is. Alles is ongetest
Groet, Marcel
TV's, video's, audiospullen en een oude laptop
door v1ncent , Bredevoort, 08-06-2013, 18:45 (4178 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven
De 2 bovenste tv's graag voor mij
door snameroc , Etten Leur, 08-06-2013, 20:23 (4178 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven
Als het niet ineen keer hoeft wil ik de philips tuner versterker het cassettedeck van philips en de erres platenspeler.
En nog een sanyo beta recorder.
Dan haal ik het deze week op.
Johan
door soundman2 , Wouw, 09-06-2013, 06:48 (4178 dagen geleden) @ snameroc
Als het niet ineen keer hoeft wil ik de philips tuner versterker het cassettedeck van philips en de erres platenspeler.
En nog een sanyo beta recorder.
Dan haal ik het deze week op.Johan
Ik ga snameroc vragen of hij voor mij de tweedde Sanyo betamx mee wil brengen.
Als dat lukt dan wil ik hem graag hebben. Ik zoek een werkend exemplaar. Als de Sanyo niet ok is dan een andere beta.
Soundman2
door Maarten Bakker , Haarlem/Delft, 09-06-2013, 11:28 (4177 dagen geleden) @ soundman2
In principe bleven deze Sanyo's eeuwig doorspelen. Kopslijtage was gering omdat ze uitrijgen bij het spoelen. Wel zijn de snaren en tussenwielrubbertjes vaak op.
door francisgrey, 08-06-2013, 20:35 (4178 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven
Hallo Marcel ,
Ik moet woensdag toch op bezoek in het zorgingcentrum Mariaoord . Ik wil de 3 bandrecorders wel overnemen ( en misschien nog wat meer dat overblijft .
MVG
Francis
door franc , Loosbroek, 08-06-2013, 20:50 (4178 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven
Hoi Marcel,
Graag de Philips buizen TV linksonder en de Sony receiver indien nog beschikbaar.
Groet Frank
door johan , Waalwijk, 09-06-2013, 12:02 (4177 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven
Gewijzigd door johan, 09-06-2013, 12:34
Hoi Marcel,
Kan ik die twee Sanyo video`s die aan de linker kant staan van de foto
bij je komen halen.
GR-Johan...Waalwijk...
door kris , Gent, België, 09-06-2013, 16:19 (4177 dagen geleden) @ johan
Beste Marcel,
als ik alles goed gelezen heb blijft het Philips tafelradiootje nog over. Ik kan dat deze week komen afhalen.
groeten
Kris
door Marcel van Grinsven , Rosmalen, 09-06-2013, 19:47 (4177 dagen geleden) @ johan
Hallo Johan,
Ik ben bang dat je te laat bent met de Sanyo video's.
Er hebben al eerder mensen gemeld op het forum voor de video's.
Mocht het niet doorgaan, dan laat ik het je weten.
Groet, Marcel
door snameroc , Etten Leur, 11-06-2013, 21:31 (4175 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven
Vandaag de spulletjes opgehaald.
En even een rondleiding gehad in Marcel zijn indrukwekkende verzameling tv's en videocamera's.
Mooi hoor daar mag je trots op zijn.
Johan
door kris , Gent, België, 21-06-2013, 08:26 (4166 dagen geleden) @ snameroc
Intussen is het tafelradiootje ook op zijn eindbestemming geraakt.
bedankt Marcel.
verassing, het blijkt het, ondanks zijn transistorlook een buizenbakje te zijn...
groeten
Kris
door Marcel van Grinsven , Rosmalen, 21-06-2013, 13:14 (4165 dagen geleden) @ kris
Hoi Kris,
Mooi dat de radio is aangekomen in Belgie, wel handig om een collega te hebben in Nederland die ook nog meewerkt om een radio in Belgie te krijgen.
Soms moet je wel eens een verrassing hebben in het leven, anders wordt het wel erg saai allemaal. Ik heb de radio niet opengehad, maar zag wel door de gleuven aan de achterzijde een buis zitten.
Groet, Marcel