Philips radio (type bij mij onbekend) (Aangeboden)

door Vonk, 19-08-2013, 11:31 (4106 dagen geleden)
Gewijzigd door Vonk, 19-08-2013, 12:00

Aangeboden;

Philips radio (type bij mij onbekend, als iemand me hier aan kan helpen ook al vriendelijk bedankt!)

Overgehouden van het overlijden van mijn opa, ik weet niet wat voor type het is maar misschien jullie als echte kenners wel!!

Functioneert, lampen branden en geen beschadigingen..

Verkoop tegen aannemelijk bod..

Reactie graag via mail.

Bedankt!!

[image]

[image]

Philips Casetterecorder EL 3302

door Vonk, 19-08-2013, 11:16 (4106 dagen geleden) @ Vonk

Aangeboden;

Philips Cassetterecorder EL 3302

Ik heb deze cassetterecorder overgehouden na het overlijden van mijn opa. Ik was rond aan het kijken op internet toen ik dit uitermate mooie forum tegen kwam en dacht, wellicht dat ik hier een verzamelaar/hobbyist er blij mee kan maken!

Hij gaat weg tegen een aannemelijk bod..

Graag contact via mail.

Bedankt!!

[image]

Philips Casetterecorder EL 3302

door knelske, 19-08-2013, 12:24 (4106 dagen geleden) @ Vonk

Dag Vonk;
Helaas is bieden op dit forum niet toegestaan.
Dus,wat vraag je ervoor?
gr. Knelske

Philips radio (type bij mij onbekend)

door Willem.H.N. @, Enschede, 19-08-2013, 11:55 (4106 dagen geleden) @ Vonk
Gewijzigd door Willem.H.N., 19-08-2013, 12:04

Er wordt hier niet geboden.(zie forum regels)
Er dient een vraagprijs vermeld te worden.
Je kan het binnen 1uur nog aanpassen.
grt. willem.

--
Lukt het niet?
gebeurt mij ook wel eens.

door Vonk, 19-08-2013, 12:00 (4106 dagen geleden) @ Willem.H.N.

Beste willem,

Ik zou niet weten wat die ZOU moeten kosten.. ik vraagprijs heb ik dan ook niet?

Gaat me er meer om dat die in goede handen komt.. mag dat hier niet dan verwijder alles maar. Ga ik verder met mijn zoektocht.

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 19-08-2013, 14:02 (4106 dagen geleden) @ Vonk
Gewijzigd door Maarten Bakker, 19-08-2013, 14:08

Ik beschouw jouw vraag als een vraag om informatie over de radio en een taxatie. Hoe zou een incidentele bezoeker met goede bedoelingen anders een prijs ergens aan moeten hangen?

Het typenummer kan je vinden op een stickertje achter de uitsparing van de achterwand onderaan links van het midden. B.X../..

Het gaat om een zogeheten plano-model. Zonder een exacte taxatie te willen geven zou ik kijken of je voor 25 euro een koper kunt vinden. Overzees (Amerika, Japan) brengen ze soms meer op omdat ze daar niet zo gangbaar waren en als exclusief tellen, in Nederland soms minder omdat ze in Nederland en Belgie als massaproducten golden, maar als richtprijs lijkt het me prima.

door ruudtx @, Utrecht, 19-08-2013, 14:11 (4106 dagen geleden) @ Vonk

Dit is een buizenradio, je zit nu op het transitorforum.

Beter is buizenforum, gloeidraad op google zoeken

door Gino @, Vogelenzang, 19-08-2013, 16:43 (4106 dagen geleden) @ ruudtx

Maak het iemand die probeert een georven object een goed tehuis te geven nu niet zo moeilijk....:-)

Het is idd. een Plano van Philips, ik denk een B6X04A, of in die buurt.
De eerder genoemde 25 euro is mijnsinziens redelijk.

Meer vragen kan gerust, op MP staan ook goudzoekers die wel een veelvoud vragen. Maar of dat de verkoopprijs zal zijn ....

Succes, Gino

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 19-08-2013, 20:10 (4106 dagen geleden) @ Vonk

Graag een vraagprijs vermelden!

Zie ook de forumvoorwaarden onder de tab Informatie.

Paul
Forumbeheer

door Vonk, 19-08-2013, 20:16 (4106 dagen geleden) @ Forumbeheer
Gewijzigd door Vonk, 19-08-2013, 20:22

Sja, moet je wel weten wat z'n radio moet opbrengen........ zoals vermeld in 1e post.

De 1e post kan niet aangepast worden.. maar enfin, verwijder de 2 topics maar van mij, ga ik verder op zoek. In ieder geval hartelijk dank voor de gastvrijheid...

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 19-08-2013, 20:20 (4106 dagen geleden) @ Vonk

Beide posts zijn aangepast. De emailadressen zijn eruit gehaald. Het is verre van verstandig om die openlijk op het web te publiceren.
Geregistreerde gebruikers kunnen gebruik maken van het envelopje (mailfunctie) achter jouw gebruikersnaam.

Paul
Forumbeheer

door Vonk, 19-08-2013, 20:23 (4106 dagen geleden) @ Forumbeheer

Dat moet je ook maar weten.. zoals ik al zei, verwijder de 2 topics maar, klaar.

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 19-08-2013, 21:52 (4106 dagen geleden) @ Vonk

Threads op verzoek van threadstarter gesloten.

Paul
Forumbeheer