JBL - Ipod _ Dockstations (Aangeboden)

door hkruis ⌂ @, Amsterdam, 07-09-2013, 17:33 (4087 dagen geleden)
Gewijzigd door hkruis, 07-09-2013, 17:42

Ik heb beschikbaar een aantal JBL dockstations voor IPod , diverse types en ook nog 4 draadloze AKG koptelefoons voor dergelijke apparatuur. In principe is de apparatuur nieuw en ongebruikt, soms nog compleet in de doos. Er is een maar. Deze apparatuur is bij de Importeur retour gekomen van de winkels zijnde defect. Deze repareert niet, dus het gaat meestal in de afvalbak of wordt verkocht aan de partijhandel.

Ik heb 1 stuks uitgebreid bekeken, uit elkaar gehaald, getest en de storing opgezocht. In de meeste gevallen zal het probleem zijn in de connector waar de speler op geplaatst wordt. Deze connector zit op een minuscuul printje vol met SMD techniek. Omdat in de fabriek er handmatig kennelijk nog 2 kabeltjes aan gesoldeerd worden ontstaan er wat krimpspanningen die tot een slecht contact lijden.

Ik bied deze apparatuur te koop aan met de uitdrukkelijke vermelding, NIET WERKEND. Als je eens wilt stoeien met dit soort elektronica ligt hier je kans. Indien interesse, eerst even op forum reageren en graag PM. In geval er meer belangstelling is dan aanwezig, doe ik het op reactie volgorde.

Item 1, 15,00 Euro per stuk inclusief adapter
[image]

Item 2, 25,00 Euro per stuk, incl adapter,
[image]
[image]

Item 3, 20,00 Euro per stuk
[image]
Draadloze AKG koptelefoon

--
Groeten

Henk van 't Kruis
www.buizenradioclub.nl

JBL - Ipod _ Dockstations

door Willem Roseboom @, Amersfoort, 07-09-2013, 22:41 (4087 dagen geleden) @ hkruis

Hallo Henk,

zoals per email al besproken, zogoed als zeker een AKG koptelefoon voor mij.

Groeten Willem

--
Groeten,

Willem

JBL - Ipod _ Dockstations

door hkruis ⌂ @, Amsterdam, 08-09-2013, 05:18 (4087 dagen geleden) @ Willem Roseboom

1 AKG voor Willem.

--
Groeten

Henk van 't Kruis
www.buizenradioclub.nl