diverse toestellen (Aangeboden)

door OKAZZ @, Dendermonde, Belgiƫ, 08-12-2013, 18:11 (3995 dagen geleden)

omdat ik toevallig volgende week donderdag of vrijdag 12 of 13 dec. in Nederland moet zijn moet
kan ik nog wat toestellen aanbieden en ze mits een ommetje in Nederland op de post doen , zo kunnen ook de Nederlandse kopers van het plaatselijk tarief genieten .
ik kan niet naar de volgende beurs .
ik doe onder andere deze mooie zeldzame luxman duo-beta-circuit stereo integrated amplifier L-220 , deze heefd 50 watt per uitgang , heefd 4 nieuwe eindtrappen en is dus in nieuwstaat .
de kast is als nieuw maar mist enkel een sierlatje aan de linkerzijkant , de tuner is in 100% goede staat , 120 euro [image]

een oude mikrofoonvoed zonder merk hoogte 35 cm 5 euro [image][image]

motorola internetmodem surfboard model sb5101e en niu-wo/t1 TV-FM opbouw stekkerbox 5 euro [image]

2 stuks poket radiootjes 7.5 x 6.5 x 2.5 cm belson br-165 en een aciko spelen niet , maar hebben zacht gekraak , liggen ook al jaren stil . 12 euro [image]

grudig recordboy speeld nog op fm , maar geen ontvangst op lg en mg 15 euro [image]

mini radio tv toestelletje crown , model 5tv-524r doet het nog maar aan/uit schakelaar is kapot en topje van antenne 10 euro [image][image]

zeldzame panasonic space age klok radio rc-70 uit 1970 prima staat 35 euro [image]

vintage pic up intel stereo st-5005 deck . 33/45 toeren goede staat 10 euro [image]

philips dvd speler dvd623 goede staat 10 euro [image]

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks