Oude transistor TV4 (Aangeboden)
Kan ik iemand plezier( gratis ) doen met een 10 tal ktv + 20 jaar ( Philips nokia loewe)
Oude transistor TV4
Ik zoek nog bepaalde types Philips voor m'n verzameling. Kan je misschien wat typenummers doorgeven?
Oude transistor TV4
Ik zal er eens naar zien maar is afstand geen probleem, is een kleine 230km enkel.
Oude transistor TV4
Kun je eens wat foto's plaatsen?
Oude transistor TV4
Hangt ervan af hoe interessant ze zijn. Types met 2A chassis bijvoorbeeld zijn vreemd genoeg nergens meer te vinden en die wil ik toch in de verzameling. Afhankelijk van de planning kan ik misschien ook een koerier sturen als die een lege retourrit deze kant op heeft. Eventueel kunnen er toestellen voor meer mensen mee, als dat organisatorisch lukt en alleen als er voor mij interessante bijzitten (ik kan dus niets beloven!).
Oude transistor TV4
Zal vandaag eens trachten van de foto's te plaatsen.
Oude transistor TV4
Is een 2A chassis net zoiets als een 2B?
2B is heel bekend maar nog nooit van 2A gehoord,wel diverse chassis met 2A
toevoeging.
Henk
Oude transistor TV4
Boven al eens gaan zien en daar staat al een philips 22ce2261/10s en als ik niet mis ben is dat een 2A.Of er vandaag al foto's zullen zijn weet ik niet daar ik nog veel opruimwerk heb.
Oude transistor TV4
Het gaat inderdaad om dezelfde toestelfamilie. 2A, 2B en 3A volgden samen de K40 op eigenlijk (van de K40 heb ik ook maar weinig staan). 2A is het kleine broertje van de 2B, met mono geluid en ook nog leverbaar geweest met bolle buizen. Tevens een van de laatste toestellen die ook in de fabriek in Engeland geproduceerd werd. (ontwerp waarschijnlijk in de basis Nederlands, en productie ook in Nederland en Monza dacht ik).
Oude transistor TV4
Sorry voor de slechte afbeelding, is genomen met mijn oude gsm en verkleind.
Heb wel dezien dat aan de bovenzijde achteraan de plastiekbekleding een beetje gescheurd is.
Oude transistor TV4
Mocht je een 2A of 2B overhouden dan hou ik mij aanbevolen, eigenlijk nog wel het laatste chassis wat ik aan mijn verzameling toe wil voegen. (dan is ie al aardig compleet! ) Misschien iets te regelen met Maarten qua op/afhalen?
--
TB-303 <3
Oude transistor TV4
Hallo Francois,
Ik wachtte met mijn antwoord nog op een overzichtje van wat je hebt staan maar ondertussen is deze thread al aardig weggezakt.
Zoals bekend heb ik interesse in de 2A, maar het is logistiek wat beter te overzien als dit niet het enige interessante toestel is.