Te Koop: VHS, VCR en Video 2000 recorders (Aangeboden)

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 04-08-2014, 14:20 (3756 dagen geleden)

Beste forumleden,

Wegens plaatsgebrek bied ik u onderstaande videorecorders aan.
Het gaat om 11 toestellen. De meeste toestellen staan al heel wat jaren stil, zijn niet getest en worden bijgevolg verkocht als NIET werkend.

De apparaten kunnen opgehaald worden in Kalmthout, op de Belgisch/Nederlandse grens (halverwege tussen Antwerpen en Roosendaal). Opsturen kan aan 4,50 euro voor België of 7,50 euro voor Nederland. Maar ophalen heeft uiteraard de voorkeur.

Elk toestel kost 10 euro, maar het liefst verkoop ik alle elf stuks in één lot voor 100 euro.

Het gaat om onderstaande toestellen:

Philips N1500 VCR uit 1972
[image]

JVC HR-J458E VHS recorder
[image]

JVC HR-FC100E VHS recorder met mogelijkheid om VHS-C af te spelen
[image]

AKAI VS-5 Eén van AKAI's eerste VHS recorders
[image]

SHARP VC-7700S Eén van SHARP eerste VHS recorders
[image]

Merkloze VHS recorder, vermoedelijk Panasonic
[image]

Merkloze VHS recorder 8941B, ook Panasonic?
[image]

National Panasonic NV-V300-E Draagbare VHS recorder
[image]

Driemaal Grundig Video 2000 recorder
[image]

Te Koop: VHS, VCR en Video 2000 recorders

door Roland Huisman @, Zwolle, 04-08-2014, 15:12 (3756 dagen geleden) @ ElektroNick
Gewijzigd door Roland Huisman, 04-08-2014, 15:14

Hoi ElektroNick,

Ik heb wel schik van die Philips N1500 VCR uit 1972. Dus graag voor mij.
Maar weet je zeker dat deze voor 7,50 in NL verstuurd kan worden?
Verdere afhandeling per mail lijkt mij zo?

Groeten, Roland

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 04-08-2014, 16:33 (3756 dagen geleden) @ Roland Huisman

Beste Roland,

Alvast bedankt voor de interesse, maar vind je het goed dat ik nog even afwacht? Misschien is er iemand geïnteresseerd in het ganse lot.
Indien ze toch apart verkocht zouden moeten worden, dan reserveer ik de Philips N1500 alvast voor u!

De verzendkosten met Kiala bedragen 7,50 euro naar Nederland. De videorecorder wordt dan wel niet aan huis geleverd, maar in een Kialapunt in uw buurt.
Verzending met de Belgische Post naar buitenland is vreselijk duur, vandaar.

Ik laat u binnen enkele dagen iets weten.

Groetjes,

Nick

door kris ⌂ @, Gent, België, 06-08-2014, 10:50 (3754 dagen geleden) @ ElektroNick

even ter info.

de eerste merkloze VCR uit je luist is inderdaad een 100% Panasonic NV-7000 familie.

de tweede merkloze ben ik niet 100% zeker, maar lijkt me een JVC.

dit:
"National Panasonic NV-V300-E Draagbare VHS recorder " De foto toont enkel de tuner voor de recorder, de recorder zelf is nog een andere behuizing van dezelfde afmeting.

groeten

Kris

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 06-08-2014, 11:08 (3754 dagen geleden) @ kris

even ter info.

de eerste merkloze VCR uit je luist is inderdaad een 100% Panasonic NV-7000 familie.

de tweede merkloze ben ik niet 100% zeker, maar lijkt me een JVC.

dit:
"National Panasonic NV-V300-E Draagbare VHS recorder " De foto toont enkel de tuner voor de recorder, de recorder zelf is nog een andere behuizing van dezelfde afmeting.

groeten

Kris

Dag Kris,

Bedankt voor je toelichtingen.

Wat die "draagbare" (je moet al stevige schouders hebben om dat ding rond je nek te willen hangen) VHS recorder betreft, je hebt gelijk denk ik. Ik heb het toestel niet echt goed bekeken, maar nu je het zegt herinner ik mij dat er nog zo'n bak was met een ingebouwde accu. Dat zal hier ook nog wel ergens rondslingeren, de vraag is alleen waar. :-P

Ben je overigens niet geïnteresseerd in deze mooie "verzameling" aan videoapparatuur uit een ander tijdperk? :-D

Groetjes,

Nick

door kris ⌂ @, Gent, België, 06-08-2014, 22:24 (3754 dagen geleden) @ ElektroNick

dag Nick,

ik zit te lekkerbekken, maar ga er toch maar vanaf zien. OOk hier staat het redelijk goed gevuld :-)

groeten

Kris

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 07-08-2014, 09:02 (3753 dagen geleden) @ kris

dag Nick,

ik zit te lekkerbekken, maar ga er toch maar vanaf zien. OOk hier staat het redelijk goed gevuld :-)

groeten

Kris

Hallo Kris,

Is er dan niet één specifieke videorecorder die je interesseert, voor het geval ik ze toch apart zou moeten verkopen? :-D

Groetjes,

Nick

door Marcel van Grinsven ⌂ @, Rosmalen, 07-08-2014, 10:31 (3753 dagen geleden) @ kris

Leuke video's, zit ook wel te lekkerbekken voor de drie Grundig video's en de Akai VS-5, maar helaas is de afstand te ver, en opsturen wordt ook een dure grap met 4 zware video's, en je moet maar hopen dat de video's heel aankomen.

Met vriendelijk groet, Marcel van Grinsven

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 07-08-2014, 15:25 (3753 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven

Leuke video's, zit ook wel te lekkerbekken voor de drie Grundig video's en de Akai VS-5, maar helaas is de afstand te ver, en opsturen wordt ook een dure grap met 4 zware video's, en je moet maar hopen dat de video's heel aankomen.

Met vriendelijk groet, Marcel van Grinsven

Dat is jammer!
Een enkele rit Rosmalen - Kalmthout is 90km.
Een behoorlijke afstand, maar ook niet het einde van de wereld?? :-D

Opsturen is inderdaad wat riskant, zeker met zo'n zware bakken.

Enfin, hopelijk dient zich nog iemand aan om mij te verlossen van al die videorecorders. :-D

Groetjes,

Nick

door satknutselaar, 11-12-2014, 18:44 (3627 dagen geleden) @ ElektroNick

De N1500 zou ik graag willen, maar alles is al weg zeker?

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 11-12-2014, 18:51 (3627 dagen geleden) @ satknutselaar

De N1500 zou ik graag willen, maar alles is al weg zeker?

Die is inderdaad reeds verkocht.
De rest is allemaal nog te koop.

Groetjes,

Nick