GRATIS: Honderden Elektuurs (Aangeboden)

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 09-08-2014, 10:15 (3751 dagen geleden)

Beste forumleden,

In de elektronicaclub waarvan ik lid ben (Elektronicaclub Heide-Kalmthout) doet men een grote zomerschoonmaak. Ook hebben we al onze "Elektuurs" en "Radio Bulletins" gesorteerd. Hierbij hebben we honderden dubbele exemplaren gevonden, die bijgevolg gratis weg mogen.
Het gaat om honderden nummers van begin jaren 60 tot eind jaren 90.

Gratis af te halen in Kalmthout, anders gaan ze binnen enkele weken mee met het oud papier, en dat zou zonde zijn.

Groetjes,

Nick

GRATIS: Honderden Elektuurs

door E.Eliveld, 09-08-2014, 11:24 (3751 dagen geleden) @ ElektroNick

Dag EN,

Ik heb wel interesse in de RB's.

Erwin

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 09-08-2014, 11:44 (3751 dagen geleden) @ E.Eliveld

Dag EN,

Ik heb wel interesse in de RB's.

Erwin

Beste,

Het zijn voornamelijk elektuurs, ook wel een aantal radiobulletins, maar niet zoveel.
Kan u die komen ophalen? Of liever verzenden?

Groetjes,

Nick

door Lei, 14-08-2014, 18:36 (3746 dagen geleden) @ ElektroNick

Indien de eerder reagerende persoon verhinderd mocht zijn ,wil ik wel in zijn plaats ze ophalen.
Ik woon in Diest,dus +/- 75 km van Kalmthout

Mvg

Lei

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 14-08-2014, 19:04 (3746 dagen geleden) @ Lei

Indien de eerder reagerende persoon verhinderd mocht zijn ,wil ik wel in zijn plaats ze ophalen.
Ik woon in Diest,dus +/- 75 km van Kalmthout

Mvg

Lei

Beste,

De eerste persoon ziet de afstand niet zitten dus alle magazines zijn nog beschikbaar. Je mag ze gerust komen afhalen.
Let wel; het gaat om enorm veel exemplaren.

Stuur me maar een privé bericht om verder af te spreken.

Groetjes,

Nick