driver voor HP scanjet 4400c (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 23-02-2015, 20:49 (3372 dagen geleden) @ freddy vercruyce

Dat is een probleem waar veel mensen volgens mij mee te maken krijgen. Ik schreef daar al eerder over. Mijn HP business inkjet 1100DTN met netwerk, is sinds Win7 nog maar een vrij domme printer. Dubbelzijdig afdrukken en boekjes maken is er niet meer bij. Mijn prima werkende Deskscan 4C is niet precies het slachtoffer van nieuwe software, maar de PC's waar de nieuwe software op draait, hebben geen slots meer waar een scsi kaart in past. De software die ik heb om portofoons te programmeren, loopt niet meer op snelle PC's en er zijn ook geen updates voor. Zo kan ik nog een hele lijst maken van prima werkende toestellen, die meteen rijp zijn voor de kliko
Ik vraag me steeds af waarom iedere printer compleet nieuwe drivers moet hebben. Houdt de bestaande functies gelijk aan de vorige en voeg de nieuwigheden toe. Dat heet dan downwards compatibel. Een driver wordt dan wellicht wat groot, maar Wim Sonneveld zei het al "plaats genoeg.....", op de harde schijf dan. Voor het milieu zou het ook beter zijn als prima functionerende apparaten niet de kliko in hoeven, maar gewoon tot einde levensduur functioneel blijven. Hier ligt een mooi stukje werk voor Brussel. Gezien mijn leeftijd, is de kans dat ik het nog meemaak niet zo groot meer.
Oplossen kan ik jou probleem helaas niet. Ook drivers van derden zullen niet doen, waarop jij hoopt. Helaas, het is niet anders. Wat dat betreft heeft de radio het nog lang uitgehouden, maar ook de oude vertrouwde prima werkende AM ontvanger, staat op de nominatie om in prima staat onbruikbaar te worden.


Soundman2


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum