Gratis een B&O TV BEOVISION 4402 type k3521 (Aangeboden)
Gratis een B&O TV BEOVISION 4402 type k3521.
De televisie is niet van mij, maar van iemand die via mijn website de tv aanbied, zie de tekst hieronder. De tv staat in Wassenaar, heeft er iemand belangstelling, stuur mij dan een e-mail, dan geef ik de e-mailadres van de gever.
Groet, Marcel
ik heb van mijn ouders destijds een B&O televisie gekregen die zij in de jaren 70 gekocht hebben Het is een BEOVISION 4402 type k3521
Inmiddels heeft het toestel storing in de synchronisatie van het raster maar ik vind het niet de moeite waard dat te laten repareren Bovendien werk ik zelf niet zo graag met spanningen van 27 Kv in mijn omgeving.
De beeldbuis, HS enz zijn op orde, er is ook voldoende raster maar de synchronisatie moet opnieuw afgeregeld worden. Alle Ic's en halfgeleiders zijn op orde. De voeding is ook op orde.
Het toestel is enige tijd geleden voorzien van veel nieuwe elco's. In de voeding zijn destijds de 2 diodes vervangen door BY 127 parallel geschakeld. Het is inwendig schoongemaakt.
NB Service schema is aanwezig.
De afstandsbediening (ultrasoon systeem) werkt prima Alleen op 1 kanaal moet de us frequentie opnieuw ingesteld worden. ik beschik niet over een us-afregelgenerator
Wij hebben besloten een flatscreen te kopen maar ik vind het zonde dit toestel mee te geven aan de vuilnisman