complete inrichting werkplaats (Aangeboden)
door Radio Gerrit , Dronten, 12-04-2015, 07:10 (3505 dagen geleden)
Daar ik stop met mijn electronica hobby verkoop ik alles in 1 keer.
Ik heb verscillende printen (uit oa oude radio's versterkers en meer).
Bakken vol met met losse onderdelen.
Philips experimenteer sets (4 werkpanelen) en onderdelen voor 9 experimenteer sets.
Een variac en nog veel meer.
Voor 120 euro doe ik de hele werkplaats weg.
complete inrichting werkplaats
door Dominic , Breda, 12-04-2015, 10:20 (3505 dagen geleden) @ Radio Gerrit
Het lijkt me zeer verstandig om foto's te plaatsen anders hebben mensen geen idee waar ze op bieden/wat ze kopen.
Dominic
door Leo Snoeren , Dongen, 12-04-2015, 11:34 (3505 dagen geleden) @ Radio Gerrit
Ik heb je een mial gestuurd Gerrit, graag hoor ik je reactie.
--
Met vriendelijke groet,
Leo Snoeren
https://www.rrd.link/ (onder constructie)
leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl
door Radio Gerrit , Dronten, 19-04-2015, 11:21 (3498 dagen geleden) @ Leo Snoeren
Het is al opgelost. 3/4 is in de kliko verdwenen. De rest via mp... Bedankt voor de mogelijkheid.
door Maarten Bakker , Haarlem/Delft, 19-04-2015, 12:14 (3498 dagen geleden) @ Radio Gerrit
Gewijzigd door Maarten Bakker, 19-04-2015, 12:18
Daar krijg je spijt van (bijvoorbeeld als je zelf de hobby weer oppakt, of gewoon omdat de spullen niet optimaal terecht zijn gekomen - bij de oudijzerboer had het zelfs nog een paar euro opgeleverd maar ik bedoel natuurlijk de hobbyist).
Met een paar goede foto's zoals op diverse fora (!!) gesuggereerd, had je van die 3/4 zonder meer nog de helft bij andere liefhebbers kunnen stallen, hoewel je een paar items die gewild zijn opzich wel bij naam hebt genoemd (toch slim).
Mensen die afgaan op vage of luie omschrijvingen zoals de jouwe, zijn soms spekkoper als ze thuiskomen met de vangst van hun leven, of ze citeren achteraf teleurgesteld Opstelten (twas niks, tis niks, twordt niks).
Ik waagde die gok vroeger ook wel, maar heb net als veel mensen geen tijd en ruimte om op alles af te gaan. Vandaar dus dat de vraag aan jou als adverteerder was om je spullen wat duidelijker te adverteren.
door Maurice , Dordrecht, 19-04-2015, 14:17 (3498 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Zoals vaker,
Men is jaren aan het verzamelen, sprokkelen, bijeenvergaren en plots moet het in 1 week weg zijn met dreigen van gaat de kliko in.
Ik ga ook niet 2 uur rijden om te bekijken dat er dezelfde troep staat als ik reeds al heb staan.
Ik haal er de schouders voor op.
Kan me wel voorstellen dat vragen of er een BC547 ook tussen zit uiteindelijk vervelend wordt.
door GottfriedJulius, 19-04-2015, 19:42 (3497 dagen geleden) @ Maurice
Gewijzigd door GottfriedJulius, 19-04-2015, 19:43
Ik woon om de hoek, aan de overkant van Dronten, op het oude land dus. En het is voor mij 15 minuten in de auto.
Maar haal hier ook m'n schouders over op.
Ik kan mij vinden in je reactie Maurice.....
Juul