Gratis af te halen: AMPEX monitor (Aangeboden)

door Gwarpy @, Hulsel, 17-08-2015, 12:37 (3378 dagen geleden)
Gewijzigd door Gwarpy, 17-08-2015, 12:39

Gratis af te halen: AMPEX monitor.

[image]

Werking onbekend (220v./12v.)

Bij geen interesse gaat hij naar de milieustraat.

AMPEX monitor is naar de milieustraat.

door Gwarpy @, Hulsel, 20-08-2015, 09:59 (3375 dagen geleden) @ Gwarpy

[ Geen tekst ]

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 20-08-2015, 12:41 (3375 dagen geleden) @ Gwarpy

Hmm, typisch, ik dacht een paar dagen terug gereageerd te hebben met de tip om het eens bij Marcel van Grinsven of Otto de Ruig aan te bieden maar kennelijk heb ik niet op Verzenden gedrukt.

Die mensen zitten wel in het vintage videospul en dit is toch geen monitor die je elke dag tegenkomt. Beetje zonde om daar maar 3 dagen mee te wachten, zeker in vakantietijd.

door Dominic @, Breda, 20-08-2015, 14:29 (3375 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Spijtig inderdaad, ik had een kennis van mij gisteravond nog even getipt. Die zit in de vintage studiorommel waar deze monitor waarschijnlijk ook bij hoort.
Ampex spul uit die periode zie je niet veel meer, zeker het videospul is dun gezaaid.

Dominic

door soundman2 @, Wouw, 20-08-2015, 19:06 (3375 dagen geleden) @ Dominic

Spijtig inderdaad, ik had een kennis van mij gisteravond nog even getipt. Die zit in de vintage studiorommel waar deze monitor waarschijnlijk ook bij hoort.
Ampex spul uit die periode zie je niet veel meer, zeker het videospul is dun gezaaid.

Dominic

Dus snel naar de kringloop, voordat hij in de container verdwijnt. Beelbuis tv's raken ze al niet kwijt, laat staan een TV waarop je niet eens zenders kunt ontvangen en mogelijk ook nog geen kleur.

Soundman2