Philips radio L4X00T (Aangeboden)

door stefmac, 08-05-2016, 19:38 (3112 dagen geleden)

[image]Ik probeer het nog maar eens ... heb hier een L4X00T staan die weg mag . Ik laat de eerder gevraagde fles wijn maar achterwege ... kennelijk was dat teveel gevraagd :-P . Het toestel speelt na vervanging van TS1 (OC170) door een AF127 .
Heb nog een strip in de batterijdoos aangebracht , toestel is in redelijke staat maar door vorige bezitter zijn de batterijen te lang in het toestel gelaten hetgeen enige schade had toegebracht aan de print . Printspoor overbrugd met draad . De kast achterwand was voorzien van een luidspreker bus .. deze heb ik van de bedrading ontdaan . Messing sierstrip onder afstemschaal ontbreekt .
Wie haalt dit super apparaat op .. kost niks , zelfs geen riks !!
pa0sjm@veron.nl [image]

Philips radio L4X00T

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 08-05-2016, 20:21 (3112 dagen geleden) @ stefmac

Tja Stef,

Ik heb nog steeds interesse, maar aangezien onze woonplaatsen nog steeds niet dichter bij elkaar zijn komen liggen.......... Wil je hem echt niet opsturen?

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Philips radio L4X00T

door Tonmeister Henk † @, Leeuwarden, 08-05-2016, 20:48 (3112 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Als ik komende vrijdag 35 km omrijdt kan ik hem evt ophalen en versturen......
Kost wat benzine en porto......

Groet , Henk

--
Nuntius Transmittendus !

Philips radio L4X00T

door stefmac, 08-05-2016, 21:13 (3112 dagen geleden) @ Tonmeister Henk †

Henk , is aardig idee waar ik verder buiten blijf . Ik zal , als we er niet zijn , de radio aan de voordeur hangen in een plastic tas . Want we hebben vrijdag een drukke dag , dus weinig tijd .
Dan moet jij het verder maar afhandelen met de ontvanger.
gr. Stef
doe wel even bericht of je dit gaat doen .

Philips radio L4X00T

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 09-05-2016, 04:53 (3112 dagen geleden) @ Tonmeister Henk †

Hoi Henk,

Goed voorstel! Zie je mail!

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

Philips radio L4X00T

door stefmac, 09-05-2016, 12:00 (3111 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Leo , laat mij even weten hoe de afspraak met Henk gaat worden . Want ik ben natuurlijk niet de gehele dag thuis . Ik heb Henk laten weten dat ik bij afwezigheid het apparaat aan de voordeur hang . ok ?
gr . Stef

Philips radio L4X00T

door stefmac, 13-05-2016, 15:21 (3107 dagen geleden) @ stefmac

helaas ... ik heb Henk niet gezien .
Toen ik niet thuis was , heb ik de radio buiten aan de voordeur in een tas gehangen . Deze heb ik nu maar binnengehaald . Jammer Leo , later misschien beter.

Philips radio L4X00T

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 13-05-2016, 16:04 (3107 dagen geleden) @ stefmac

Ik neem even contact op met Henk....

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren