scoop PM3295 (Gezocht)

door Jvdkerkhof @, Deurne NL, 07-10-2019, 18:58 (1635 dagen geleden) @ soundman2

Naar aanleiding van de beide voedingen heb ik een voeding ontdaan van de smurrie .
Deze zijn totaal ingegoten met een taaie substantie, eerst in de oven verwarmd daarna met een schroevendraaier deze troep weggepulkt,valt ontzettend tegen. Hierbij enkele onderdelen geraakt waardoor ik niet kan zien wat voor types deze hebben. Op diverse sides naar het manuaal gezocht maar er blijkt toch verschil te zijn in die voedingen. Ook de grote torren moet ik nog meten, schijnt ook iets mee te zijn maar ja dat komt nog. Er was ook iets met de triggerprint
volgens vorige eigenaar, maar eerst dus die voedingen.Ten aanzien van de print der voeding zijn er meerdere onderdelen dan op schema te zien is, daarom had ik het no. erbij vermeld DY868.
Het layout van de primairy converter unit is fig.18.3 van het manuaal. Deze klopt niet met mijn voeding. Misschien zit er wel bij jou eenzelfde in als ik hier heb.
Gaarne dus een kopietje van de primairy converterprint als dit kan. Wacht dus af voor ik verder ga.
Groet Jo

--
JK


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum