Tape's (Aangeboden)

door Doeve @, Borgercompagnie, 20-04-2020, 12:29 (1618 dagen geleden)

Ik ruim wat banden op, gratis af te halen.[image]
Henk

--
HJD

Tape's

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 20-04-2020, 13:20 (1618 dagen geleden) @ Doeve
Gewijzigd door Leo Snoeren, 20-04-2020, 13:22

Hoi Henk,

Ik heb zeker belangstelling, vooral in de Philips tapes, maar ophalen wordt wel een dingetje: je woont erg ver bij mij vandaan....Ruim twee en een half uur rijden.... Is de beurs in Driebergen een optie? Opsturen kan ook, maar of je dat wil doen weet ik niet. Bovendien is het snel erg zwaar....

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Tape's

door loek @, Exloo (Drenthe), 20-04-2020, 17:05 (1618 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Hallo Leo,

Ik heb ook een vervoer wens vanaf Utrecht naar Exloo.
Zelf woon ik weer dicht bij Doeve.
Misschien is iets te regelen bijvoorbeeld halverwege de PR Zwolle of iets dergelijks?

Beurzen zullen er voorlopig wel niet komen.

Met vriendelijke groet,

Loek

Tape's

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 20-04-2020, 19:48 (1618 dagen geleden) @ loek

Hallo Loek,

Ik wacht even de reactie van Doeve af, misschien wil hij ze wel opsturen.

Het gaat me om de Philips banden, vooral de dozen en de spoelen. De banden zijn waarschijnlijk gewoon slecht. De andere afgebeelde banden en spoelen heb ik geen interesse in.

En beurzen; tja.... Eerst moet Nederland maar weer gewoon op de rit komen en dat kan pas als we het corona virus uitgebannen hebben (of als er een vaccin komt).

Ik wacht even af wat Doeve wil, maar om nu half Nederland door te rijden voor een stapeltje gratis banden......

Evengoed bedankt voor het aanbod, als ik je ergens anders mee kan helpen dan graag!

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Tape's

door Doeve @, Borgercompagnie, 21-04-2020, 00:11 (1618 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Leo, de meeste banden zijn als nieuw! de meeste slechts een paar keer gedraaid.
Ik heb er een aantal beluisterd en me verbaast over de kwaliteit Die valt in het MP3 tijdperk echt op (afgezien van de 9,5 cm opnamen).
Versturen vind ik geen optie te zwaar te veel! Wegbrengen naar kringloop is ook een optie maar ik gun het de forumers meer. Het is trouwens niet gezegd dat in de Philips dozen ook Philips banden zitten en dat er in de andere dozen geen Philips banden zitten. Ik heb van alles gebruikt Agfa, Basf, Shamrock, scotch, Grundig noem maar op. Er komt nog meer bij als op de foto.
Henk

--
HJD

Tape's

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 21-04-2020, 08:26 (1617 dagen geleden) @ Doeve

Henk,

Dat valt toch wel mee dat gewicht van deze stapel.
Bananendoos er omheen, postzegel er op.

Wat dacht je van die stapel videobanden die ik net overgenomen heb.
Dat loopt tegen de 20kg, en gaat hier gewoon aankomen.
Via een DPD verzend en ontvangst punt vanuit België naar NL gaat het makkelijkste.

powered by my little forum