Technics 1500 tape deck (Aangeboden)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 04-05-2020, 15:48 (1604 dagen geleden) @ rojosuiza
Gewijzigd door Forumbeheer, 04-05-2020, 16:00

Ik ben er wat te laat bij, mijn excuses. Hierbij een officiƫle waarschuwing en ik sluit dit topic.

Rojosuiza, je overtreedt forumregels 6 en 7 (vraagprijs verplicht en niet om biedingen vragen). Bovenin onder het kopje informatie te vinden.

Verder is het niet netjes om het toestel als er binnen een halve dag of zelfs maar 3 uur geen reactie komt al aan de tweede gegadigde te gunnen, maar dat heb ik nog niet in de regels opgenomen (grotendeels ongewijzigd sinds Paul Brouwer ze ooit opgesteld heeft). Wacht in zo'n geval toch even 24 uur op een reactie, niet iedereen zit de hele dag achter de computer.

Het komt ook niet netjes op me over om je tijdens het excuses maken te verdedigen door het over "op een zilveren dienblad" te hebben. Als je excuses aanbiedt, neem ze dan niet in dezelfde zin weer grotendeels terug.

Marbel treft wat mij betreft weinig blaam, hij vraagt of hij de tweede gegadigde is. Dat zou iedereen in zijn plaats doen. De verkoper heeft geen belang bij het veranderen van de volgorde van gegadigden dus is het aan de verkoper om zich in te houden.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum