Antiekverzamelaar Overleden, flinke verkoop. (Aangeboden)

door AlexMeijer1996 @, 18-10-2020, 22:19 (1283 dagen geleden)
Gewijzigd door AlexMeijer1996, 18-10-2020, 22:54

Hallo Iedereen.

Mijn naam is Alexander, en ik ben 24 jaar oud.

Helaas is mijn lieve vader in de Coronatijd overleden op 68 jarige leeftijd. Hij heeft ruim 30 jaar in Tilburg een Televisie/Audio reparatie bedrijf aan huis gehad. Helaas bestaat dit nu niet meer. Peter (mijn vader) had een gigantische passie voor Antieke audio/video apparatuur. We moeten helaas wel echt alles verkopen. We hebben hier de passie niet voor die hij had, en het is echt te veel. We hebben het over ruim 100 apparaten.

Ik zet hier graag mijn Marktplaats verkoperlink in. Via hier kun je alle advertenties bekijken die ik plaats, voeg me vooral even als favoriete verkoper toe als je altijd een melding wilt ontvangen. Ik houdt mij komende weken bezig met het digitaliseren van de verzameling in een spreadsheet lijst. Ik zal voor jullie allemaal ook wekelijks dit forum updaten met typenummers van de producten. Mocht je ergens interesse in hebben wat nog niet online staat, laat het zeker even weten.

https://www.marktplaats.nl/u/alphus/17266250/

Mocht ik vragen hebben over specifieke producten zal ik ze ook stellen op dit forum. Ik ben redelijk goed in mijn research doen, maar zal wellicht wel eens ergens vastlopen.

Met vriendelijke groet,
Alexander.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum