Aanbod Gerard in Zeist of Willem H.N. (Aangeboden)

door Gerard in Zeist ⌂ @, Zeist, 03-02-2021, 15:17 (1150 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door Gerard in Zeist, 03-02-2021, 15:43

In aanvulling op wat Laurens en Willem al aan tips gaven, nog even twee tips van mij.

Mensen zonder haast kunnen beter zaken doen met AliExpress, waar je een zakje van 50 stuks TA7642 voor 2 euro krijgt. Alleen als je het perse voor de lezing wilt hebben, gaat dat natuurlijk niet en kun je met een van ons zaken doen.

De MK484 en TA7642 zijn qua werking hetzelfde, maar let op, de aansluitingen zijn onderling verwisseld! Ga je dus met een MK484 of TA7642 aan het knutselen, pak dan echt even het plaatje van dat type erbij en niet die van de andere want dan werkt het niet.

Meer knutseltips komen natuurlijk in de lezing.

Dan mijn aanbod:
Je kunt bij mij IC-tjes krijgen onder dezelfde condities als bij Maarten. Als ik goed heb uitgerekend betaal je drie euro en krijg je twee IC's type TA7642 in de bus van hem, dat doe ik dan ook zo. (Ik zag niemand die er maar eentje wilde hebben.) Ik heb nog ruim 20 stuks, dus tien setjes van twee beschikbaar. Als je me een mail stuurt met je verzendadres (envelopje) gaan ze in principe dezelfde of de volgende dag op de bus.

De deal bij Willem is natuurlijk ook een superdeal voor een rechtuit-ontvanger! Want hij stuurt er ook nog een ferrietstaafje en draaicondensator bij, die heb je vroeg of laat ook nodig.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum