Informatie over monitor chassis met K40 chassis. (Gezocht)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 25-02-2021, 23:32 (1154 dagen geleden) @ henkk56
Gewijzigd door Maarten Bakker, 25-02-2021, 23:44

Erg interessant. Een originele Philips dus, Eindhovens fabrikaat *) en met een 12NC die duidt op intern gebruik (als module, of samenstelling in Philipsjargon) in plaats van losse verkoop. Serienummer suggereert dat er toch wel enkele honderden stuks geproduceerd zijn. Zal dus ook wel als onderdeel van vidiwalls e.d. gebruikt zijn zoals iemand geloof ik al suggereerde. Het leukste is natuurlijk als er nog ergens bijbehorende aansturing, of zelfs maar informatie over gebruik of aansturing, opduikt.

Ik neem aan dat er wel een control module/interface in het chassis gestoken is, welke is dat?

*) Ik meen dat de K40 een van de laatste toestellen is waarvan in Eindhoven ook nog reguliere productie was, dus ze zullen de onderdelen wel gewoon van de band getrokken hebben voordat ze van kasten e.d. voorzien werden.

P.S. Er is toch iets raars mee. Die 12NC lijkt op het eerste gezicht een paar jaar ouder dan het K40 chassis zelf. Je zou je haast gaan afvragen of er ook al een K30 versie van is geweest.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum