Windows 10 update (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 09-06-2021, 18:25 (1052 dagen geleden) @ Verdicom
Gewijzigd door soundman2, 09-06-2021, 18:49

Dat heeft 100% zeker goed gestaan. Zo zitten bij de mapped drives directories met schema's en dito afbeeldingen, literatuur etc. die worden bijna dagelijks bekeken en aangevuld en dat heeft 100% goed gestaan. Aanvullen gaar niet als ze bijv "alleen lezen" staan. Ik moet toegeven, toen het niet meer werkte heb ik daar niet meer naar gekeken. Ik heb daar niets gewijzigd en had er dus weinig reden toe daar te zoeken. Bovendien bleef een netwerk back-up schijf altijd benaderbaar voor lezen en schrijven. Het enige verschil is, dat die altijd aan staat.
Hoewel W10 beweert, dat persoonlijke bestanden ook niet beïnvloed zouden worden, is dat wel het geval. Zo waren alle kaartspellen verdwenen, maar er was wel een appje met Windows spellen al dan niet online en tegen betaling.
Met een tip van het forum vond ik de op de spellen weer terug op het www (Ik had de install files niet meer)
Microsoft is een grote dwingeland. Typ je wat in bij het vraagteken, bijv systeemherstel, dan kun je zoeken tot je een ons weegt, maar het brengt je er niet naar toe. Wel wordt BING gestart en krijg je tientallen bijdragen hoe je er mee om moet gaan. Simpel aangeven waar heen is er niet bij

Het is net zo vreemd als je prima spelende radio ineens een verbrande nettrafo heeft. Je zoekt je eerst een eind in de rondte naar een vermoedelijke sluiting om met de nieuwe trafo tot de ontdekking te komen, dat iemand de carrousel op 110 Volt heeft gezet. Als het toestel gisteren nog perfect speelde ga je daar zeker niet het eerst naar kijken.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum