Een proleem met XP (professional sp 3) (Algemeen)

door soundman2 @, Wouw, 29-06-2021, 18:47 (1031 dagen geleden) @ Maurice
Gewijzigd door soundman2, 29-06-2021, 18:48

Met de printer en de instellingen is niks mis. Vanuit open office werkt het gewoon.
Ik wilde een pdf bijlage in een email in outlook afdrukken en dat lukt ineens niet meer.
Ook de officebalk verschijnt niet meer. Die balk staan alleen de icoontjes voor office netjes bij elkaar, bijv de sjablonen die ik vaak gebruik.
Daar heb ik nu shortcuts voor op het bureaublad gezet.
Blijft de vraag, als je niets verandert en ook niet surft op het www met die PC, dat die computer dan zomaar ineens kuren vertoont. Ik wordt de laatste weken echt geteisterd door allerlei door mij niet op te lossen zaken.
Mijn laptop ging van W10 naar 20H2, gevolg, ik kan niet meer gebruik maken van mijn netwerkdrives, de laptop is stukken trager geworden. Als ik hier op het forum een afbeelding wil plaatsen, dan duurt het nu tientallen seconden eer de afbeelding in het uploadschermpje verschijnt en zo zijn er nog wel wat dingen.
Nu dan de XP pc, die ineens niet meer weet hoe het de laatste tien jaar ging.....
Curieus is ook dat ik voortdurend vastlopers heb op beide pc met het programma Total commander. Dat is sinds de Norton commander in de jaren 80 nog niet voorgekomen.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum