Tweetal transistorradio's te koop (Aangeboden)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 13-12-2021, 23:12 (1015 dagen geleden) @ renee050
Gewijzigd door Forumbeheer, 13-12-2021, 23:17

Welkom op het forum en leuk dat je de moeite doet om een liefhebber te vinden!

De forumregels kun je terugvinden onder het kopje "Informatie". Reden dat we hier de regel hebben om een vraagprijs te vermelden, is om duidelijkheid te scheppen en openlijk loven en bieden tegen te gaan (als er geen interesse is mag je de prijs wel eenmalig verlagen). Ik snap dat het lastig is om zomaar ergens een prijs aan te hangen maar je ziet nu al dat meerdere mensen er om gaan vragen.

Om een idee te krijgen van redelijke prijzen, kun je terugbladeren in de rubriek aangeboden. Of je houdt een percentage aan van wat er op verkoopsites gevraagd wordt (ik zou niet adviseren om de volle prijs aan te houden van bijvorobeeld catawiki, dan blijf je in de meeste gevallen met je spullen zitten). Ik schat de toestellen die je aanbiedt uit de losse pols in als tientjeswerk. Niet speciaal, wel verzamelwaardig.

Je hebt voor beide toestellen al potentiƫle kopers gevonden en al contact met Vincent over de Lumophon.

Mocht die transactie niet doorgaan dan kun je volgens de forumregels een (aangepaste) prijs posten voor de Lumpophon. Normaal mag een prijs na 3 dagen aangepast worden, maar omdat je helemaal geen prijs vermeldde in dit geval dus drect als de transactie niet doorgaat - zodat andere gegadigden vooraf duidelijkheid hebben.

In geval van de Philips is Leo de eerste gegadigde en Goldline de tweede. Om duidelijkheid te scheppen verzoek ik je om die aanbieding wel zo snel mogelijk van een vraagprijs te voorzien, anders verwijder ik het topic morgen.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum