Frans-Nederlands+Nederlands-Frans Technisch woordenboek (Aangeboden)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 25-10-2022, 00:09 (699 dagen geleden) @ RenéDaemen

Maarten zal dit ook zeker verwijderen je topic als hij vanavond thuis is

Ik was inderdaad even een dagje op het werk (naast mijn zelfstandige activiteiten tegenwoordig part-time werkzaam op een technische dienst, sleutelen aan professioneel televisiespul).

Er is geen regel tegen het te koop aanbieden van relevante documentatie zoals een (elektronica)technisch woordenboek, er is ook geen regel tegen wannabe-modereren of discussies over te koop aangeboden items. Dus zowel jij als Bapaktua zijn "in the clear", maar ik merk wel op dat jouw reactie nogal wat off-topic discussie heeft losgemaakt, en dat is ook weer niet helemaal de bedoeling.

Als je zeker bent dat een post niet door de beugel kan, mag je de gebruiker best even collegiaal waarschuwen op het forum, maar ik heb liever niet dat je daar dan in een vervolgbericht op doorgaat of mij zelfs woorden in de mond legt. Als je niet helemaal zeker bent van je zaak of als je namens mij wilt spreken, kun je beter even naar mij mailen in plaats van op het forum te reageren.

Wat volgens de regels wel duidelijk fout is gegaan, is dat Bapaktua de verkeerde categorie (Algemeen in plaats van Aangeboden) had gekozen.

Dat zet ik nog even recht, voordat ik het topic op slot zet. De boeken hebben een nieuwe eigenaar gevonden, dus openhouden dient geen verder nut.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum