Weller Magnastat soldeer punten PTH8 en PTA8 (Gezocht)

door Bapaktua ⌂ @, Haarlem, 03-06-2023, 19:34 (300 dagen geleden) @ RAAF12
Gewijzigd door Bapaktua, 03-06-2023, 19:39

@Raaf12
2 punten verzenden kan per briefpost à €2.90 bij Okaphone. Dat is goedkoper. De keuze wordt door Okaphone gemaakt. Dus je ziet het niet direct in de winkelwagen. Het zal ook met gewicht te maken hebben wanneer iets nog per briefpost kan worden verzonden. Of voor de zekerheid eerst Okaphone een mailtje sturen of bellen kan natuurlijk ook!

Het is dus Okaphone geworden.
1x PT-H8 en 1x PTO8.
Er van uitgaande dat de goedkoopste manier zou worden gekozen heb ik een brievenbus pakje ontvangen met T&T.
Met keurig verpakt daar in de twee stiften.
Meteen geprobeerd of zij goed te gebruiken zijn.
Dat ging prima. Experiment met diverse gaatjes printen en verschillende soorten/diktes van het koper draad.
Daar ik nu óók op mijn 2e bestelling uit China zit te wachten (de eerste volgens de leverancier wel afgeleverd) heb ik zitten experimenteren met mijn in Driebergen gekochte twee klossen Posijndraad. 0,1 en 0,5mm doorsnede. Dat gaat prima. Ook wat spoeltjes afgewikkeld van ongeveer 0,3mm en een paar draadstukken zijn ook prima te gebruiken.
Het beste draad kwam van de vroegere 88mH ringspoelen die met rood en groen draad gewikkeld zijn.
Ik kan dus nu voorlopig verder.
Op de bijgevoegde foto's de twee stiften en het experiment-printje.
Merkte trouwens dat er verschil zit tussen de diverse door mij gekochte groene gaatjes printen.
Met dezelfde stift en draadsoort laat bij 1 printje meteen het rondje op de print los terwijl bij een ander printje (andere leverancier) ik probleem loos kan "stoken".
Iedereen bedankt voor de informatie, ruud
[image]
[image]


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum