Ik wil de PM5644G/00 Color Pattern Generator van Philips kopen (Toestel of techniek)

door henk vdb @, Breda, 18-05-2024, 12:40 (113 dagen geleden) @ Sickdear
Gewijzigd door henk vdb, 18-05-2024, 12:44

Ik wil het nog eens vragen, meneer Karel. Ik bedoel helemaal niet de Indonesische klokmodule, maar ik bedoel de PM5644, een testbeeldgenerator. De modelnaam PM5644 is "PM5644G/00 Color Pattern Generator" (PAL 4:3 System) van Philips merk uit de jaren 90, maar ik heb het niet gekocht en ik heb het niet, maar ik wil het heel graag.
[image]
Ik doel op deze foto van een PM5644. Karel en ik willen heel graag een PM5644 kopen. Ik wil een PM5644 kopen van een radioreparateur of een radioamateur, omdat hij uit de analoge apparatuur van de jaren 90 komt. Meteen.
:-)

Wat wil je nu eigenlijk precies? Weet je dat zelf wel? Je begint met dat je ZELF een PM5544 wil bouwen, dan verschillende berichten over karakter generators en klokmodules, en nu WIL JE HEEL GRAAG een PM5644 wat weer een ander apparaat is maar dat je AL HEEL LANG zou zoeken. Je weet niet het verschil tussen analoog en digitaal.

Lees zelf al je berichten nog eens goed na, denk na wat je wil en vooral over wat HAALBAAR is.
Zelfbouwen gaat 'm voor jou niet worden is mijn conclusie na alles wat ik van je gelezen heb en je kan nog vele nieuwe draden starten dat je een PM5644 persee WIL hebben, maar als het er niet is of men wil het niet verkopen dan moet je je daar bij neerleggen, soms is iets gewoon niet haalbaar.

Ik heb een PM5640 patroongenerator en zoek daar een volledige service manual of schema van. Nog steeds niet gevonden. Kan ik steeds weer nieuwe draden over beginnen maar dat irriteert alleen anderen maar en helpt niet.

Make up your mind.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum