Grubdig Automatic boy 205 de luxe (Gezocht)

door mars @, 01-07-2024, 21:02 (68 dagen geleden) @ Pevan0
Gewijzigd door mars, 01-07-2024, 21:20

Hoi pevan0,


Wat een leuke radio heb je op de rommelmarkt gevonden,die zou ik zelf dan ook niet laten liggen.Gewoon leuk om hem weer aan de praat te krijgen en er daarna van te genieten.
Dat is het leuke van een rommelmarkt, je weet nooit wat je voor mooie en leuke spullen je vindt. Ik ga er zelf ook graag heen en dan ook opzoek naar oude draagbare radio's of receivers uit de jaren 60 of 70.

Maar goed je vraag ging om het service manual, deze heb ik zelf ook niet,maar als ik op google zoek dan zie ik bijvoorbeeld bij electronica-pt.com dat hij daar te downloaden is.
Ik heb het zelf even geprobeerd daar en dat kan gewoon het is een bestand ongeveer 1 mb bestaande uit 6 pagina's ik zag er ook iets tussen staan over de afstemsnaar.

Ik heb ook even bij het radiomuseum gekeken, daar staan ook foto's bij en bij eennalaatste foto zie ik denk welke je bedoelt daar zie ik een platte rubbersnaar die naar de afstemcondensator loopt als ik het goed zie. Deze is daar met 43 genummerd.Deze staat niet vermeld in het service manual volgens mij, wellicht is er een vervanging voor de vinden of te maken.

Ik heb veel getypt waar je niks aan hebt :), vond het gewoon leuk dat je die hebt gevonden en aan gaat werken, daar word ik zelf altijd enthousiast van..


Groeten Marcel.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum