Aangeboden: Frontplaatjes voor AM/FM modulator met ESP32 module (Aangeboden)

door Otto @, Drenthe, 29-09-2024, 09:25 (5 uur en 4 minuten geleden)

Ik heb vijf stuks frontpaneeltjes voor de AM/FM modulator met ESP32 module V1.5:

[image]

Deze passen op de versie, die ik in het begin van het jaar heb gemaakt, en dus ook op de versie die door Nick werd aangeboden. De opening voor het display is voor de 1.3 inch versie.

Prijs € 5,- euro (exclusief verzendkosten van € 2,28 binnen Nederland). Voorlopig één paneel per persoon, en op = op.

Otto

--
Ohm sweet Ohm...
[image]

Aangeboden: Frontplaatjes voor AM/FM modulator met ESP32 module

door franc @, Loosbroek, 29-09-2024, 09:43 (4 uur en 46 minuten geleden) @ Otto

Dag Otto,

Voor mij graag eentje.

Mvg Frank

Aangeboden: Frontplaatjes voor AM/FM modulator met ESP32 module

door J vd Westelaken @, Den Dungen, 29-09-2024, 10:47 (3 uur en 42 minuten geleden) @ Otto

Hallo Otto,

Voor mij ook graag een.

Met vriendelijke groet,
Jan van de Westelaken

Aangeboden: Frontplaatjes voor AM/FM modulator met ESP32 module

door gbr @, 29-09-2024, 10:48 (3 uur en 41 minuten geleden) @ Otto

Hallo Otto,

voor mij ook graag een frontje.

Groet, René.

Aangeboden: Frontplaatjes voor AM/FM modulator met ESP32 module

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 29-09-2024, 10:59 (3 uur en 30 minuten geleden) @ Otto

Dag Otto,

Ook ik neem er graag een van je over.

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Aangeboden: Frontplaatjes voor AM/FM modulator met ESP32 module

door Joop Kuijntjes @, Gorinchem, 29-09-2024, 11:32 (2 uur en 57 minuten geleden) @ Otto

Dag Otto,

Voor mij graag ook een front.

Joop

Aangeboden: Frontplaatjes voor AM/FM modulator met ESP32 module

door Roland Huisman @, Zwolle, 29-09-2024, 13:01 (1 uur en 28 minuten geleden) @ Otto

Hoi Otto ik wil er wel eentje. Ik wil de zender namelijk ook bouwen. Maar mijn eerste vraag om een pcb is denk ik ergens in het water gevallen. Heb jij daar ook nog wat van?

Groeten, Roland

Aangeboden: Frontplaatjes voor AM/FM modulator met ESP32 module

door M. van Dijk @, Moergestel, 29-09-2024, 13:55 (34 minuten geleden) @ Roland Huisman

Dag Roland,

Ik heb er nog ergens eentje ongebruikt/ongesoldeerd over, was een reserve maar is inmiddels niet meer nodig. Als je me een PM stuurt met je adres stuur ik je hem met een envelop en een paar postzegels op :-)

Groeten,
Mareijn

Aangeboden: Frontplaatjes voor AM/FM modulator met ESP32 module

door Otto @, Drenthe, 29-09-2024, 14:03 (26 minuten geleden) @ Roland Huisman
Gewijzigd door Otto, 29-09-2024, 14:07

Hoi Otto ik wil er wel eentje. Ik wil de zender namelijk ook bouwen. Maar mijn eerste vraag om een pcb is denk ik ergens in het water gevallen. Heb jij daar ook nog wat van?

Je bent de zesde in de rij, dus sta je op de wachtrij.

Ik heb nog wel wat ESP32 printen, waarvan ook een aantal met de TV-uitbreiding. Daar is een ander frontje voor nodig, maar die heb ik echter nog wel.

Zoe je de eerste versie, dan kun je die van Mareijn overnemen, maar dan kan ik je niet aan een frontje helpen.

Otto

--
Ohm sweet Ohm...
[image]

powered by my little forum