Creative ZEN gebruiksaanwijzing (Algemeen)

door soundman2 @, Wouw, 15-11-2024, 19:00 (3 dagen geleden)

Wie heeft een gebruiksaanwijzing voor de Creative ZEN mp3 speler. Het ding is vermoedeelijk uit 2008 dus de naam is alleen ZEN, wellicht de eerste uitvoering. Op de site van Creative is die wel te downloaden, maar dat is een .CHM bestand. Ik kan het openen, maar zie niet meer dan een inhoudsopgave.
Ik heb destijds op de ZEN heel wat muziek gezet. Nu wilde ik er drie liedjes in een aparte directory op zetten en volgens de PC is dat gelukt. Ik vind ze met de bediening van de ZEN nergens terug, hoewel ik ze echt in de MUZIEK dir heb gezet.
Ook een playlist maken kan ik niet, dan zouden de liedjes makkelijk gevonden kunnen worden. Een playlist maken lukt me ook al niet.
Ik heb wel een meertalige PDF gevonden, maar dat is een A0 formaat met heel veel kolommen kleine letters. Mijn scrollknop is zowat versleten.
Hoe werkt de opslagstructuur op een ZEN?

Creative ZEN gebruiksaanwijzing

door BenM ⌂ @, Bunschoten, 15-11-2024, 20:06 (3 dagen geleden) @ soundman2

Ik heb de chm in een pdf kunnen convertyeren door de chm in Microsoft edge te downloaden en dan te printen naar een pdf. Als je me in een PB je e-mail adres kunt laten weten kan ik die naar je mailen.

--
Met vriendelijke groeten,
Ben

Creative ZEN gebruiksaanwijzing

door BenM ⌂ @, Bunschoten, 17-11-2024, 09:23 (1 dag en 7 uur geleden) @ BenM

De e-mail van mij naar jou is teruggekomen. Ik heb 't opnieuw geprobeerd. Als 't goed is het je de pdf nu ontvangen.

--
Met vriendelijke groeten,
Ben