Cybernet Stereo Reciever CR-110 lampje (Algemeen)

door Quinten Wolf @, 12-02-2025, 22:08 (9 dagen geleden) @ hanswal

Quinten,

In het schema zie ik drie lampjes [pl1, pl2, pl3]. Tikfoutje neem ik aan. Pilot lights zijn er ook met draadjes. Belangrijk is dat je de maten weet [en meldt!]. Ik zie in ieder geval dat het 2,5 volt moet zijn.

Hans

Beste Hans, bedankt voor je bericht, ik ga in het weekend even met mijn vader kijken welke maat ik precies nodig heb, het was eerst het meest linker lampje die stuk was, dus ik dacht ik verplaats het middelste lampje naar links dan heb ik nog soort van een geleidelijk licht, maar toen ging die ook kapot, blijkbaar kunnen ze er slecht tegen als je met je handen het lampje vastpakt, had ik gelezen, dit wist ik zelf toen nog niet helaas. [image] ik heb even een foto bijgevoegd van het lampje, zelf het ik er niet heel veel verstand van moet ik eerlijk zeggen, ik heb deze receiver een half weekje geleden gekocht en hij doet het verder perfect het is alleen jammer van die lampjes. Volgends mij staat er op het lampje zelf enkel de fabrikant en het aantal ampère en volt (volgends mij 8V en 0,3A als ik dit zo goed zie.. Van het merk Stanley.

Sorry als ik iets in dit bericht fout heb of verkeerd zeg, zoals eerder gezegd heb ik er niet al te veel verstand van zelf, en online wordt ik er ook niet bepaald wijzer van aangezien er heel weinig over die specifieke model te vinden is.

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks