Mijn eerste gekochte nieuwe TV (Toestel of techniek)

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 17-02-2012, 01:03 (4480 dagen geleden)

Heb na 2 jaar kriebbelen nu toch eindelijk een hagel nieuwe TV gekocht.

Dacht nu toch wel eens tijd een nieuwe te kopen , zo'n platte.
Nog nooit heb ik een TV gekocht.
Ook de verkoper verbaasde zich maar is toch echt zo.
Vandaar ook dikke korting gekregen van de beste man.

Hoewel mijn eerste tv reeds vroeg jaren 70 al in bezit was en ik als 7 jarige reeds 2 stuks op de kamer had staan (NL1-2 , 3 bestond nog niet), maar echt een nieuwe... hoezo als er 1 stuk is pak ik gewoon de volgende uit de eigen voorraad.

Maar de techniek gaat net even wat harder dan de instroom vroeger dat ik nog wel eens wat repareerde en bleef staan omdat men er vanaf zag.

Moeilijkheid - aanlsuiting van randapparatuur wens.... de oude troep.
Bij navraag Philips over Audio-uit, ja zit er op Optisch en digitaal uit... uhh meneer dat zit echt niet op mijn Philips amp. Dat hadden jullie in 1985 er vergeten in te bouwen.
Koop je toch direct een nieuwe... Beste man jullie hebben na deze versterker (FA960) nooit meer zo'n kwalitatief goede gebouwd, wordt weer eens tijd, ipv die 5.1 zooi. Laat staan de Ls'n 467 uit 1978, kom maar eens luisteren.


Enfin
Gelukt
37PFL7676

tjonge jonge wat is dat mooi zeg.
en.... 3D wow zo helder als glas is ie.

Is wel wennen dat nieuwerwetse

Naast de Dual 1010 voor de oude plaatjes, Philips 967 voor het goede spul, Akai GX-255 er naast voor de banden.
In de kast dus de FA960, Mijn eigen cass dekje uit 1984 M-206 technics (voor laatste nieuwe aanschaf) en de CD 951 en een DCC 951.

[image]


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum