Gekke PostNl. (Algemeen)
Hallo Ben,
Ik koop zeer regelmatig bij Ali en eigenlijk bijna nooit een probleem. Toch had ik laatst precies zoiets als wat jij nu meemaakt.
Correspondentie met PostNL heeft geen zin zij reageren met standaard mailtjes je moet betalen en daarna sturen ze het pakket naar je toe.
Ik betaal altijd via PayPal. Zij willen dat je eerst contact opneemt met de verkoper voordat je een geschil opent. Maar in dit geval kwam er geen reactie uit China. Daarna een kopie van de verkoop site sturen naar PayPal waarop duidelijk staat dat de prijs inclusief BTW is. Zij betalen dan het volledige bedrag terug. In mijn geval ging het ook maar over een paar Euro.
PostNl stuurde later nog een bericht dat zij het, achter gehouden, pakket terug gestuurd hebben.
Met vriendelijke groet,
Loek
Complete draad:
- Gekke PostNl. -
Ben,
04-08-2025, 15:13
- Gekke PostNl. -
RenéDaemen,
04-08-2025, 15:53
- Gekke PostNl. - Ben, 04-08-2025, 16:18
- Gekke PostNl. -
Roland Huisman,
04-08-2025, 18:41
- Gekke PostNl. -
Maurice,
04-08-2025, 18:48
- Gekke PostNL - PE9ZZ, 04-08-2025, 20:39
- Gekke PostNl. -
Maurice,
04-08-2025, 18:48
- Gekke PostNl. -
electron,
05-08-2025, 00:23
- Gekke PostNl. - Ben, 05-08-2025, 12:49
- Gekke PostNl. -
loek,
05-08-2025, 13:02
- Gekke PostNl. -
reneke,
05-08-2025, 17:16
- Gekke PostNl. - electron, 05-08-2025, 20:03
- Gekke PostNl. -
reneke,
05-08-2025, 17:16
- Gekke PostNl. -
RenéDaemen,
04-08-2025, 15:53