beurskoopjes (Aangeboden)

door maarten van dijk @, 05-11-2025, 14:27 (1 dag en 2 uur geleden)

Lege radio behuizing, NOS, uit winkelvoorraad,weet niet voor welk type de behuizing is.
Maak een oude radio als nieuw, prijs 5 euro.

[image][image]

Een Samsung videocameracompleet met accessoires en handleiding.Ooit nieuw gekocht,even uitgeprobeerd en ligt nu al jaren in de kast.Cassette wil er niet meer uit, ik denk dat een snaartje vergaan is.Aangeboden als defect, voor de liefhebber gratis.type nummer is VP-D371[image]

Doosje isolatoren voor de antennebouwer, prijs 5 euro.[image]

Kan mee naar de beurs 23 nov.,verzenden kan ook tegen posttarief

mvg, Maarten.

beurskoopjes

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 05-11-2025, 15:26 (1 dag en 1 uur geleden) @ maarten van dijk

Hoi Maarten,
Deze graag voor mij.
Een Samsung videocameracompleet met accessoires en handleiding.Ooit nieuw gekocht,even uitgeprobeerd en ligt nu al jaren in de kast.Cassette wil er niet meer uit, ik denk dat een snaartje vergaan is.Aangeboden als defect, voor de liefhebber gratis.type nummer is VP-D371

--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand

beurskoopjes

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 05-11-2025, 15:36 (1 dag en 1 uur geleden) @ maarten van dijk

Hoi Maarten,
Deze graag ook voor mij.
Doosje isolatoren voor de antennebouwer, prijs 5 euro.

--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand

beurskoopjes

door Dave @, Omg. Leiden, 05-11-2025, 16:38 (1 dag en 0 uur geleden) @ maarten van dijk

Deze voor mij graag in Driebergen: Lege radio behuizing, NOS, uit winkelvoorraad,weet niet voor welk type de behuizing is.
Maak een oude radio als nieuw, prijs 5 euro.
Verder per mail.

beurskoopjes

door maarten van dijk @, 05-11-2025, 17:06 (23 uur en 40 minuten geleden) @ A. Ouwehand

Tony, ik neem de isolatoren en de camera mee, met de Aetherkruiser.Zit geen luidspreker bij,
ik kwam daar pas achter toen ik een foto van de binnenkant maakte.Maar ik denk dat daar op de beurs wel aan te komen is.
Tot 23 nov.! grt., Maarten.

beurskoopjes

door maarten van dijk @, 05-11-2025, 17:07 (23 uur en 39 minuten geleden) @ maarten van dijk

Items in deze draad zijn verkocht. mvg, Maarten.