Cynernet CR-110 Onderhoud (Algemeen)

door Quinten Wolf @, 19-04-2026, 11:57 (3 uur en 27 minuten geleden)

Goedemorgen allen, laatst ben ik hier heel prettig geholpen toen ik voor mijn reciever een lampje zocht. Nu ben ik er weer voor een ander probleem (helaas).

Ik heb al sinds de aanschaf van deze reciever het probleem dat het geluid soms aan en uit gaat met een harde klik. De reciever zelf blijft wel aan maar de geluidsuitvoer stopt dan. Vaak is dit als ik m' een dag lang niet gebruik, en gaat het na een paar minuten wel weg. maar sinds kort is het ook als ik m' een paar uur laat draaien en op willekeurige andere tijden.

Ik heb in de reciever een temperatuur meter gemaakt zodat ik de temperatuur kan monitoren, en deze komt op de heatsink tot nu toe niet hoger dan een kleine 45 graden. Wat denk ik normaal is.

Dus mijn vraag aan jullie; Weet iemand wat het probleem kan zijn / weet iemand of ik het zelf zou op kunnen lossen of wie dat wel zou kunnen doen?

Ik heb al eerder een quote aangevraagd om m volledig te laten reviseren, dit was rond de 300 euro en dan was ik m een paar weken lang kwijt. Nu ben ik bereid m een paar weken lang kwijt te zijn maar als ik het eventueel zelf kan doen wil ik dat ook graag proberen.

Alvast bedankt!

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks