Een PLL Gestuurde AM Microzender met LCD Uitlezing (Toestel of techniek)

door Otto @, Drenthe, 22-09-2012, 06:20 (4236 dagen geleden)

Beste lezers,

Na de positieve feedback over mijn ontwerp over een PLL-zendertje met LCD-weergave, heb ik het verder uitgewerkt tot een compleet artikel:

Een PLL Gestuurde AM Microzender met LCD Uitlezing (Versie 3.1 "Limited Edition")

Omdat ik niet verwacht dat er veel mensen deze versie willen bouwen heb ik maar een beperkt aantal printplaten laten maken. Hierdoor is de prijs wel hoger als van de originele print, namelijk 20 euro inclusief verzenden binnen Nederland. Een paar printen zijn al gereserveerd, zodat er nog 4 printen beschikbaar zijn. Voor 2 euro extra kan de print ook geleverd worden met het de MCP1416 voorgesoldeerd.

Enkele foto's van het ontwerp:

[image]

[image]


Veel leesplezier,
Otto

Een PLL Gestuurde AM Microzender met LCD Uitlezing

door radiowizzard, 23-09-2012, 09:59 (4235 dagen geleden) @ Otto

Hoi Otto

Ik ben wel geinteresseerd voor een print met voorgesoldeerde MCP1416,maar is, tegen meerprijs natuurlijk,een geprogrammeerde PIC mee te leveren.Dit daar ik niet in bezit ben van een programmer.

ik hoor het wel

groeten
Theo Okkinga

Een PLL Gestuurde AM Microzender met LCD Uitlezing

door Otto @, Drenthe, 27-09-2012, 05:00 (4231 dagen geleden) @ radiowizzard

Ik ben wel geinteresseerd voor een print met voorgesoldeerde MCP1416,maar is, tegen meerprijs natuurlijk,een geprogrammeerde PIC mee te leveren.Dit daar ik niet in bezit ben van een programmer.

Hallo Theo,

Excuus voor de late reactie. Ik kan wel een processor missen. Misschien is het een idee om die dan ook in een voetje te zetten. Ik kan je er dan gratis een voetje bijleveren. Neem even contact op per mail voor de details.

Otto

powered by my little forum