JVC Model LT-40S70BU (Toestel of techniek)

door jan52 @, Helmond, 16-10-2012, 08:00 (4217 dagen geleden)

Hallo ik heb hier een JVC LCD tv type LT-40S70BU staan die gisteren er mee ophield.
Hij gaat nog wel aan dan zie je het licht in het beeld(rondom)maar geen beeld of geluid.
Gisteren had ik nog gewoon beeld en geluid naar toen verdween eerst het beeld en toen hield het geluid er ook mee op,ik kan hem nog wel aan en uit zetten met de afstansbediening maar verder doet hij niets meer.
Wie kan mij helpen aan een schema van het toestel of wie weet wat er kapot gegaan is.
Alle reacties zijn welkom.
Groet van Jan.

JVC Model LT-40S70BU

door ruudtx @, Utrecht, 16-10-2012, 15:40 (4217 dagen geleden) @ jan52

Hoe wordt de TV gebruikt, al sdirecte analoge ontvanger of met scart en digitale ontvanger?

JVC Model LT-40S70BU

door jan52 @, Helmond, 17-10-2012, 05:04 (4216 dagen geleden) @ ruudtx

Hallo Ruudtx de tv wordt gewoon gebruikt als analoog ontvanger en met hdmi kabel voor de schotelontvanger.
Ik krijg ook geen menu meer hij doet gewoon niets meer alle functies werken niet meer.
Ik kan hem alleen nog maar aan of uit zetten met de a.b. en aan de zijkant ook alleen maar aan of uit zetten dus ook geen menu.
Het lijkt dat een spaning weg is,er zitten twee voedingen in en nog een ander plaatje bovenin die ook spaningen regelt.
Ik hoop dat er een oplosing voor is,kijk nu weer tv met mijn oude bakje.
Gr van Jan.

JVC Model LT-40S70BU

door jan52 @, Helmond, 22-10-2012, 05:01 (4211 dagen geleden) @ jan52

Hallo is er echt niemand die er een oplossing heeft voor deze tv,het zou toch jammer zijn als deze tv afgeschreven is.
Ik hoop nog steets op een oplosing voor dit probleem.
Ik krijg dus ook geen menu of iets anders in het beeld alleen dat rond het beeld wat licht ziet en je kan hem alleen nog aan en uit zetten zowel met de a.b. als handmatig.
Groet van Jan.

powered by my little forum