Connector HP 8558B (Gezocht)

door Hugo Sneyers ⌂ @, Tongeren, België, 25-12-2012, 13:48 (4150 dagen geleden)

Hallo ..... ik ben op zoek naar een mannelijke en vrouwelijke connector zoals op de foto:

[image]

[image]

[image]

Bedoeling is om een verlengkabel te kunnen maken om de unit 8558B te kunnen gebruiken terwijl ze naast de oscilloscoop 182T staat. (ivm defect op te sporen)

Groeten ... Hugo Sneyers

Connector HP 8558B

door pe1dpf ⌂ @, Oosterhout NB, 25-12-2012, 20:13 (4150 dagen geleden) @ Hugo Sneyers

Hallo Hugo,

Staat op 1 van de connectors toevallig een nummer?
Dan zou je eens bij Farnell kunnen kijken, die hebben een heel uitgebreid assortiment.

http://nl.farnell.com/

Groeten,
René/

Connector HP 8558B

door Hugo Sneyers ⌂ @, Tongeren, België, 26-12-2012, 09:33 (4149 dagen geleden) @ pe1dpf

Hallo Hugo,

Staat op 1 van de connectors toevallig een nummer?
Dan zou je eens bij Farnell kunnen kijken, die hebben een heel uitgebreid assortiment.

http://nl.farnell.com/

Groeten,
René/

Hallo René .... bedankt voor je antwoord maar helaas zit de connector niet in hun assortiment maar ik heb via mail nog enkele reacties gehad en waarschijnlijk gaat het in orde komen!

Groeten .... Hugo Sneyers

Connector HP 8558B

door soundman2 @, Wouw, 25-12-2012, 21:21 (4150 dagen geleden) @ Hugo Sneyers

Hallo ..... ik ben op zoek naar een mannelijke en vrouwelijke connector zoals op de foto:

[image]

[image]

[image]

Bedoeling is om een verlengkabel te kunnen maken om de unit 8558B te kunnen gebruiken terwijl ze naast de oscilloscoop 182T staat. (ivm defect op te sporen)

Groeten ... Hugo Sneyers

Meestal is er voor reparatie een zgn extender board, een verlengprint dus.
Mogelijk moet je eens zoeken op extender board. Staat dat toevallig niet in de stuklijst van het apparaat?

Soundman2

Connector HP 8558B

door Hugo Sneyers ⌂ @, Tongeren, België, 26-12-2012, 09:31 (4149 dagen geleden) @ soundman2


Meestal is er voor reparatie een zgn extender board, een verlengprint dus.
Mogelijk moet je eens zoeken op extender board. Staat dat toevallig niet in de stuklijst van het apparaat?

Soundman2

Hallo Henk .... inderdaad zijn er 'verlengprinten' voor dit apparaat maar ik vrees dat de kans om dit te vinden heel klein zal zijn, vandaar dat ik al blij ben als ik de connectors zelf zou te pakken kunnen krijgen.
Deze 'verlengkabel' maakt het mogelijk het toestel te gebruiken zonder dat het 'in elkaar 'zit:

[image]

Ik heb via mail nog enkele reacties gehad en waarschijnlijk gaat het in orde komen!

Groeten ... Hugo Sneyers

powered by my little forum