Een update maken (Computertechniek)

door johan @, Waalwijk, 08-06-2013, 19:55 (3983 dagen geleden)

Hallo met Johan,
Is iemand van u die mijn MIO-navigatie kan update naar een nieuw verzie.
Er zit geen losse kaart in het is er een met vast geheugen.
Type is MIO-269+
De kosten die er aan verbonden zijn worden uiteraard betaald.
GR-Johan.....

Een update maken

door Ed van der Weele † @, Zeist, 08-06-2013, 20:40 (3983 dagen geleden) @ johan

Ik vrees dat updaten van de MIO 269 niet zal lukken. Er is na de introductie nooit nieuw kaartmateriaal uitgebracht.

Een update maken

door johan @, Waalwijk, 09-06-2013, 05:37 (3983 dagen geleden) @ Ed van der Weele †

Dat is dan jammer zal ik toch een keer nieuwe moeten gaan kopen.:-(
Gr-Johan.

Een update maken

door Ed van der Weele † @, Zeist, 09-06-2013, 07:55 (3983 dagen geleden) @ johan
Gewijzigd door Ed van der Weele †, 09-06-2013, 08:26

Ik heb destijds, februari 2006, ook zo'n MIO 269+ gekocht. Toen er maar steeds geen updates kwamen was ik ook behoorlijk teleurgesteld.
Om na 7 jaar een nieuw navigatieapparaat te kopen is natuurlijk ook weer niet zo uitzonderlijk.

Met wat zoeken op Google heb ik wel gevonden dat het mogelijk is om andere software in het oude apparaat te gebruiken. Op het MIO-forum wordt daar uitgebreid over geschreven http://www.mioforum.be/index.php/board,11.0.html
Misschien dat je met die informatie wat verder komt.

Een update maken

door soundman2 @, Wouw, 09-06-2013, 12:34 (3982 dagen geleden) @ Ed van der Weele †

Ik heb destijds, februari 2006, ook zo'n MIO 269+ gekocht. Toen er maar steeds geen updates kwamen was ik ook behoorlijk teleurgesteld.
Om na 7 jaar een nieuw navigatieapparaat te kopen is natuurlijk ook weer niet zo uitzonderlijk.

Met wat zoeken op Google heb ik wel gevonden dat het mogelijk is om andere software in het oude apparaat te gebruiken. Op het MIO-forum wordt daar uitgebreid over geschreven http://www.mioforum.be/index.php/board,11.0.html
Misschien dat je met die informatie wat verder komt.

Via Michelin was ook zo'n sof. Geen updates en verder van het toneel verdwenen.
Viamichelin draait op een HP palmcomputertje en tomtom werkt er ook op De luidspreker van de craddle zwijgt bij tomtom echter in alle talen.

Soundman2

powered by my little forum