Onverwijderbare melding (Computertechniek)

door lee, 03-12-2013, 16:57 (3805 dagen geleden)

Hallo,

Sinds enige tijd krijg ik onderin beeld een meldingsbalk van ad.360yield.com die maar terug blijft komen, het gebeurd alleen op de site van marktplaats.
Als antwoord van MP krijg ik het advies mijn cookies te verwijderen maar zo slim was ik zelf ook nog wel.
Bij afsluiten van mijn pc worden automatisch de cookies verwijderd en ik gebruik
PrivaZer als opschonings tool, deze gaat verder dan ccleaner

Wie heeft ervaring met deze melding of weet hoe ik hem definitief kan verwijderen, googlen heeft mij geen oplossing gegeven als weet ik imiddels wel
dat het een advertentie site is

Lee

Onverwijderbare melding

door bruno @, Tienen ( Belgie ), 03-12-2013, 19:31 (3805 dagen geleden) @ lee

Lee,

Kan je hier iets mee :

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/370448/ad360yieldcom-1.html een mogelijke oplossing staat onderaan.

Groeten
Bruno

Onverwijderbare melding

door lee, 03-12-2013, 22:12 (3805 dagen geleden) @ bruno

Bruno,

Bedankt voor de tip, ik zal er morgen naar kijken.
Nu gebruik ik even Firefox, daarmee heb ik er geen last van


Lee

Onverwijderbare melding

door Richard E.V. @, 05-12-2013, 11:23 (3803 dagen geleden) @ lee

Hallo Lee,

Soort gelijke ervaring met: start.qone8.
Haal je als volgt weg: register induiken en in het zoekveld (via bewerken) alle velden, zoals sleutels / waarden / gegevens en hele tekenreeks aanvinken.
Zoeken: vul de boosdoender in, zoals het zich presenteert (b.v. start.qone8).
Anders de zoekopdracht aanpassen bijvoorbeeld: qone8 of start o.i.d..

Kan enige sec. tot een minuut duren, maar dan zal het register laten zien dat het een mapje heeft in het register. Dit mapje verwijderden.

Bij twijfel niet doen, want als je het echt niet weet, kun je het ook verknallen! Anders laten doen door iemand die er meer van weet.

suc6.

Onverwijderbare melding

door lee, 06-12-2013, 12:37 (3802 dagen geleden) @ Richard E.V.

Inmiddels verwijderd uit het register maar na opnieuw opstarten is hij weer terug.
Marktplaats zegt aan het probleem te werken.
Ben benieuwd.
Lee

Onverwijderbare melding

door Bahl, 13-06-2014, 13:01 (3613 dagen geleden) @ Richard E.V.

Qone8 adware is niet erg gemakkelijk te verwijderen. Haar is een artikel over qone8: http://cookieverwijderen.nl/adware/qone8

powered by my little forum