Sony TA-88 gevonden (Algemeen)

door lee, 27-01-2010, 12:23 (5202 dagen geleden)

Vanmorgen per TNT de lang gezochte TA-88 ontvangen.
Als iets dergelijks per TNT geleverd wordt is het uitpakken altijd spannend.
Deze keer zat het mee:-P de versterker heeft de reis overleefd en ziet er netjes uit zoals door de verkoper beloofd.
Het was niet bekend of hij werkt,De verkoper heeft het via de koptelefoon geprobeerd en volgens hem kwam er geluid uit.
Volgens mij gaat de koptelefoonaansluiting buiten de eindtrap om?? dus dat wil nog niets zeggen dan.
Helaas zit er geen snoer bij, op m`n werk heb ik er wel 50 liggen maar deze week ben ik vrij dus kan `m nog ff niet proberen.
Hij staat inmiddels naast de tuner dus kan hij deze week aclimatiseren voordat hij moet gaan werken:-D :-D

Nu de bijbehorende boxen nog zien te vinden
[image]

Sony TA-88 gevonden

door Laurens @, Zaandam, 27-01-2010, 13:32 (5202 dagen geleden) @ lee

Leuk! Met wat geluk kan je ook nog de bijpassende SQ decoder vinden. Die decodeert niet super goed, maar is wel heel erg leuk.

Sony TA-88 gevonden

door lee, 27-01-2010, 13:41 (5202 dagen geleden) @ Laurens

Hoi Laurens,

Misschien simpele vraag van mij hoor maar wat is een SQ decoder:-(
Heeft het iets met Quatrofonie te maken?
Dan heeft het geen nut voor mij, ik ben eenzijdig doof voor 100% dus eigenlijk is stereo al niet aan mij besteed.
In het verleden had ik eens een dvd speler home cinema set gekocht met 5 speakers, van ellende heb ik hem na 1 week aan mijn zoon gegeven.
Doordat ik maar aan 1 kant hoor had ik totaal geen idee meer waar al het geluid overal vandaan kwam.
Alles komt bij mij in 1 oor binnen dus kun je voorstellen wat een onsamenhangende herrie dat was:lol :lol :lol
Mijn zoon was er bergijpelijk wel blij mee:||:

Sony TA-88 gevonden

door Laurens @, Zaandam, 27-01-2010, 14:23 (5202 dagen geleden) @ lee

Dat klopt, het is één van de quadrafonie systemen.

powered by my little forum