Satellit 500 nog reparabel? (Toestel of techniek)

door Wim Vos, 16-02-2010, 07:22 (5181 dagen geleden)

[image]

Deze Satellit 500 laat het soms afweten. Na een tijdje stroomloos werkt hij goed op alle banden; FM iets zwakker. Na verloop van tijd (kan uren zijn, of korter) valt de FM uit. Soms ook alle ontvangst. De remedie is dan: uitschakelen, batterijen eruit, tijdje laten rusten. Daarna werkt hij weer.
Het is jammer om zo'n mooie radio weg te doen, dus probeer ik toch nog iemand te vinden die er eens naar kan kijken, en mogelijk kan repareren.

Satellit 500 nog reparabel?

door petrus bitbyter @, Rotterdam, 16-02-2010, 18:30 (5180 dagen geleden) @ Wim Vos

Aan de klachten te horen, denk ik van wel, al kan ik dat natuurlijk niet garanderen. Het helpt enorm als er een schema beschikbaar is. Je hebt pech als er een onderdeel stuk is dat niet (meer) te koop is. Ik wil best een poging wagen. Voor een afspraak kun je het best via het forum mailen.

petrus bitbyter

Satellit 500 nog reparabel?

door ruud, 16-02-2010, 19:33 (5180 dagen geleden) @ petrus bitbyter

Omdat soms alle ontvangst wegvalt zou ik alvorens het wiel opnieuw uit te vinden even kijken naar de eerdere draad over deze radio.

Satellit 500 nog reparabel?

door Wim Vos, 17-02-2010, 07:17 (5180 dagen geleden) @ ruud

Hulp is onderweg! Petrus, bedankt voor je aanbod om er eens naar te kijken, maak ik graag gebruik van.

Satellit 500 nog reparabel?

door Wim Vos, 24-04-2010, 15:08 (5114 dagen geleden) @ Wim Vos

Bedankt Petrus, de Satellit doet het nu weer uitstekend, de ware oorzaak is misschien niet gevonden,
maar hij doet het nu weer goed. Welbedankt voor je hulp!

powered by my little forum