Standard Radio Corporation Tuner en Versterker (Aangeboden)

door marc @, Den Haag, 07-11-2016, 17:06 (2736 dagen geleden)

Liefhebber gezocht,
Ik heb een redelijk oud (eind 60, begin 70) stereo setje staan, beiden in heel nette staat en volledig werkend.
Op het internet is er erg weinig over te vinden, wat ik begrijp is dat deze firma later is samengegaan met superscope, wat weer met marantz is gefuseerd.[image][image][image][image]

dit lijkt me echt iets voor een liefhebber, maar gezien de staat en de werking hoop ik er toch 100 euro voor te krijgen.

Standard Radio Corporation Tuner en Versterker

door AV-VintageAudio @, 05-12-2021, 18:08 (882 dagen geleden) @ marc

Beste Marc, op zoek in Google naar Standard apparatuur kwam ik op jouw aanbieding van 2016
De vraag is, is deze set nog beschikbaar of al verkocht wat ik me voor kan stellen.
Mvgr, Aad

Standard Radio Corporation Tuner en Versterker

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 05-12-2021, 20:29 (882 dagen geleden) @ AV-VintageAudio

Als Marc dit niet leest, kun je eens proberen contact met hem op te nemen via het envelopje achter zijn naam.

Standard Radio Corporation Tuner en Versterker

door RobTn @, 28-03-2022, 17:05 (769 dagen geleden) @ Forumbeheer

Dag AV vintage audio, ik kom op dit forum door zoekterm STANDARD RADIO CORP TU-108W & PM-158W. Deze info heb ik dan weer van de achterkant van dit prachtige setje wat ik hier op zolder heb staan. Heb jij meer info of nog interesse?

Vr grt. Robert

powered by my little forum