graag compl docu cassette recorder N2234 (Gezocht)

door Evert de Keijzer @, Zutphen, 10-12-2019, 20:30 (1571 dagen geleden)

Vooral de print layout en leesbaar schema Philips N2234

Groet,
Evert de Keijzer

graag compl docu cassette recorder N2234

door J vd Westelaken @, Den Dungen, 10-12-2019, 21:00 (1571 dagen geleden) @ Evert de Keijzer

Hallo Evert,

Het schema is te vinden op radiomuseum.org of op de onderstaande link.

https://freeservicemanuals.info/nl/servicemanuals/viewmanual/Philips/N2234/None/None/CASSETTERECO...

M.vr.gr. Jan

De link wordt door windows als onveilig aangegeven

door Evert de Keijzer @, Zutphen, 10-12-2019, 23:45 (1571 dagen geleden) @ J vd Westelaken
Gewijzigd door Evert de Keijzer, 10-12-2019, 23:48

Dag Jan,

freeservicemanuals. wordt door de windows beveiliging tegen gehouden met vermelding onveilige site, het volgende is de scherm text

Deze website is gerapporteerd als onveilig
Gehost door freeservicemanuals.info

U wordt aangeraden niet door te gaan naar deze website. Microsoft heeft een melding ontvangen dat deze website schadelijk is voor uw computer en dat u het risico loopt dat uw persoonlijke of financiële gegevens openbaar worden gemaakt.


Gr Evert

De link wordt door windows als onveilig aangegeven

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 11-12-2019, 01:52 (1570 dagen geleden) @ Evert de Keijzer

Omdat die site Google advertenties gebruikt, kan er misschien een keer een slechte advertentie tussengezeten hebben. De site zelf is bij mijn weten volkomen veilig.

De link wordt door windows als onveilig aangegeven

door soundman2 @, Wouw, 11-12-2019, 10:32 (1570 dagen geleden) @ Forumbeheer
Gewijzigd door soundman2, 11-12-2019, 10:41

Ik heb er ook nooit een probleem gevonden, of het moet iets van de laatste maanden zijn. Ook vandaag geen melding.
Ik heb hem daar zojuist gedownload, 8 pagina's met schema , layout en stuklijst.
Als je een PM stuurt kan ik hem naar je mailen.

zie de melding wie heeft dit ook?

door Evert de Keijzer @, Zutphen, 12-12-2019, 15:06 (1569 dagen geleden) @ soundman2

Zijn er meer met deze melding?


[image]

zie de melding wie heeft dit ook?

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 12-12-2019, 20:22 (1569 dagen geleden) @ Evert de Keijzer

Geeft hij nog een reden als je op details klikt, of is het gewoon generiek en cryptisch zoals de meeste foutmeldingen van Microsoft?

Het is een reputabele site met de hand bijgehouden door Wil Masnhande. Het enige dat er mijnsinziens aan die site eventueel malwarepotentieel zou kunnen hebben, zijn de Google advertenties. Als er daar een keer een verkeerde tussenzit zou dat opgemerkt kunnen zijn.

zie de melding wie heeft dit ook?

door Evert de Keijzer @, Zutphen, 12-12-2019, 22:09 (1569 dagen geleden) @ Forumbeheer

ook dan is het geblokt[image][image]

zie de melding wie heeft dit ook?

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 12-12-2019, 22:26 (1569 dagen geleden) @ Evert de Keijzer

Dan zit er niets anders op dan óf geen Edge/Internet Explorer te gebruiken, óf de site als veilig te rapporteren en hopen dat MS er nog eens naar kijkt.

Ik heb nog eens nagedacht en wel een vermoeden wat er gebeurd kan zijn. Iemand die niet goed leest, of geen Nederlands kent, ziet niet waarop hij moet klikken om een schema te downloaden en klikt vervolgens op een advertentie. Diegene denkt dan te maken te hebben met een frauduleuze clickbaitsite en rapporteert hem als onveilig.

zie de melding wie heeft dit ook?

door hanswal @, Hoorn, 12-12-2019, 23:42 (1569 dagen geleden) @ Evert de Keijzer

Tja, forumbeheer heeft mijn reactie verplaatst.

Ik gebruik Edge en kom gewoon op de site van Will Manshande op de manier die ik voorstelde
Download Avira en zet Defender uit.

Hans

zie de melding wie heeft dit ook?

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 13-12-2019, 00:19 (1569 dagen geleden) @ hanswal

Ik heb niets met jouw reactie gedaan.

zie de melding wie heeft dit ook?

door hanswal @, Hoorn, 12-12-2019, 22:05 (1569 dagen geleden) @ Evert de Keijzer

Evert,

Klik op "meer informatie" en kies dan voor "negeren en doorgaan (niet aanbevolen)"

Hans

zie de melding wie heeft dit ook?

door hanswal @, Hoorn, 12-12-2019, 23:47 (1569 dagen geleden) @ Evert de Keijzer

Evert,

Ik heb de manual voor je gedownload en mijn [Avira] virusscanner vindt het een veilig document. Als je het wilt hebben, stuur me dan een mail via het envelopje, dan kan ik het naar jou mailen als bijlage.

Hans

zie de melding wie heeft dit ook?

door Evert de Keijzer @, Zutphen, 13-12-2019, 01:39 (1568 dagen geleden) @ hanswal

Hans dank voor het aanbod maar Soundman2 heeft mij al voorzien.

gr
evert

De link wordt door windows als onveilig aangegeven

door franshack @, Hengelo ov, 13-12-2019, 14:49 (1568 dagen geleden) @ Evert de Keijzer

Nooit een probleem mee gehad en vaak geadviseerd.
Het is wel zaak goed te lezen hoe één en ander moet worden gedownload,
maar dat geld voor veel downloadsites.

--
The boldness of ignorance:
'I have split atoms, but no energy was released'.
Tesla

powered by my little forum