tweede net kastje (Gezocht)

door rvh @, 's-Gravenhage, 16-05-2020, 07:34 (1413 dagen geleden)

voor een oude buizen tv met alleen vhf weer te kunnen gebruiken moet er goed uitzien en goed werken liefs philips zelfde als tv maar andere ook goed .Wie heeft er nog 1 over prijs worden we het vast wel overeens.gr ruud

tweede net kastje

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 16-05-2020, 10:28 (1413 dagen geleden) @ rvh

Hoi Ruud,

Ik heb er nog een paar liggen, maar dat is geen Philips. Als je mij een mailtje stuurt krijg je wat foto's. De prijs komen we wel uit....

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

tweede net kastje

door rvh @, 's-Gravenhage, 16-05-2020, 11:17 (1413 dagen geleden) @ Leo Snoeren

JE HEBT MAIL GR

tweede net kastje

door bjvdbcdv @, 21-06-2020, 18:30 (1376 dagen geleden) @ Leo Snoeren
Gewijzigd door Forumbeheer, 22-06-2020, 14:57

Dág Leo, ook ik ben op zoek naar een goed werkend tweede net kastje. Ik bezit een Philips TX400, enkele jaren geleden gekocht van een enthousiaste hobbyist. Het toestel is "als nieuw". Prachtige ongeschonden gepolitoerde kast, nieuwe originele buizen er in, absoluut geen vertekening op de 22 cm beeldbuis. Contrast en helderheid zijn subliem. Het toestel lijkt nieuw uit de winkel te komen. Ik ben er dan ook bloedzuinig op. Ooit had ik een tweede net kastje (Duitse makelij) maar helaas is deze defect geraakt. Dus ik doe graag een beroep op jou. Overigens: die hobbyist gaf mij een soort grote stekker (uhf-vhf omvormer) mee die het geweldig deed. Deze "stekker" zette het uhf signaal automatisch over op vhf kanaal 3 en 4. Fantastisch. Alleen had de man er spijt van en vroeg deze stekker terug, hetgeen ik ook gedaan heb. Ik wist nooit dat een dergelijk instrumentje bestond! Maar goed, als je mij kunt helpen aan een solide tweede net kastje: graag. Op jouw verzoek stuur ik je graag enkele foto's van mijn aanwinst, eventueel een korte clip. Met groet, Berend van den Berg.

DIEMEN ZUID

tweede net kastje

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 22-06-2020, 11:59 (1376 dagen geleden) @ bjvdbcdv

Dag Berend,

Ik ga voor je zoeken en zal je een PM sturen over de verdere afhandeling. Overigens is het niet handig om al je gegevens op een forum te vermelden i.v.m. privacy. Via het envelopje achter de naam kun je iemand een berichtje sturen.

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

tweede net kastje

door bjvdbcdv @, 22-06-2020, 12:14 (1376 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Dág Leo, fijn dat je reageert op mijn bericht. Ja, je hebt gelijk, het is eigenlijk niet verstandig om mijn hele hebben en houden qua locatie te vermelden. Nou, voor het inbrekersgilde: cash is er nooit in huis en ja, als je onze inrichting ziet, er valt weinig interessants te halen, haha! Tenzij er een fervente weird is die zich graag een Philips TX400 wil toeeigenen. Maar alle gekheid op een stokje: Leo, dank dat je er wat moeite voor gaat doen. Ik wacht met spanning jouw bevindingen af. En, voor een ieder trouwens, een mooie en zomerse warme week gewenst. Berend Jan.

tweede net kastje

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 22-06-2020, 14:59 (1376 dagen geleden) @ bjvdbcdv

Alsnog welkom op het forum!

Ik heb je adres en mail voor de zekerheid toch maar even geknipt. Mailadressen los neerzetten kan tot spam leiden.

tweede net kastje

door bjvdbcdv @, 22-06-2020, 15:44 (1376 dagen geleden) @ Forumbeheer

Thanks. Verstandig ja. Zal in het vervolg alerter zijn. Met groet, Berend Jan.

powered by my little forum