Marantz cd-67 Special Edition in prima staat! (Aangeboden)

door Samro @, Sondel (Friesland), 08-06-2020, 13:30 (1389 dagen geleden)
Gewijzigd door Samro, 08-06-2020, 13:38

Marantz cd-67 Special Edition in zeer mooie staat zowel technisch als optisch (op een krasje na bovenop de voorste rand). Mooie degelijke speler.Optische en Coax uitgang en analoog.
Ophalen of verzenden Postnl (6,75 NL). Prijs € 65[image][image]

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 08-06-2020, 13:41 (1389 dagen geleden) @ Samro

[image][image]

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Johan TEAC @, Steenbergen, 12-06-2020, 22:27 (1384 dagen geleden) @ Samro

ok overtuig me
wat maakt deze marantz zo bijzonder
ik heb een yamaha een technics en 3 pioneers een van de pioneers heeft het opgegeven zie geschiedenis.

waarom zou ik voor 65 euri deze speler over moeten nemen:)
alleen omdat het marantz is of die heeft net als die yamaha een level output functie of als die pioneers een briliante verdeel en opname pauze functie de lazars en da converters zijn allemaal van sharp ik betaal grof geld voor iets speciaals en de rest geef ik weg, al mijn kennis deel ik en als het bij mij in de weg staat geef ik aan iemand die er weer liefde aan geeft of mij een diode er voor terug geeft. dus vertel me wat is er zo bijzonder aan deze marantz misschien quadrato daar was marantz heel goed in.

MVG

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 12-06-2020, 23:09 (1384 dagen geleden) @ Johan TEAC

Zo te lezen is de CD-67 gewoon een uitstekende speler.

Maar ja is ook een beetje waar je vandaan komt.
Bedoel ben je gewend aan de low budget CD spelers merk je wel degelijk gigantische
verschillen.

Als je al gewend bent aan kwalitatief goede spelers is zoeken naar detail verschillen.

Dan wordt het hoe kritische luisteraar ben je.

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 12-06-2020, 23:30 (1384 dagen geleden) @ Johan TEAC

ok overtuig me
wat maakt deze marantz zo bijzonder
ik heb een yamaha een technics en 3 pioneers een van de pioneers heeft het opgegeven zie geschiedenis.

waarom zou ik voor 65 euri deze speler over moeten nemen:)
alleen omdat het marantz is of die heeft net als die yamaha een level output functie of als die pioneers een briliante verdeel en opname pauze functie de lazars en da converters zijn allemaal van sharp ik betaal grof geld voor iets speciaals en de rest geef ik weg, al mijn kennis deel ik en als het bij mij in de weg staat geef ik aan iemand die er weer liefde aan geeft of mij een diode er voor terug geeft. dus vertel me wat is er zo bijzonder aan deze marantz misschien quadrato daar was marantz heel goed in.

MVG

Beste Johan,

Ik weet niet of dit een speler voorjou is. Het is gewoon een goede speler niet meer niet minder. Ik heb bv een Leema cd speler gehoord die ik beter vind klinken op een hoge kwaliteit streoset bij een vriend. Maar die Leema cd speler kost nieuw zo'n € 4.000. Daar mag je dan ook meer van verwachten.
Ik wil mijn stereoset updaten vandaar ik die Marantz wil verkopen.

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Johan TEAC @, Steenbergen, 13-06-2020, 12:07 (1384 dagen geleden) @ Samro

ok nog niet overtuigt

voor b&o betaal je grof geld voor het design maar intern gewoon de goedkoopste rommel die je kun vinden.
Ikzelf heb lang geleden een bose dvd speler gekocht voor +/- 3500 euri
uiteindelijk viel dat ding zwaar tegen.
binnen in dat ding gewoon een hoop chineese rotzooi wat uiteindelijk gewoon rot gegaan is.

we zitten hier op een transistor forum dus jij weet wat er anders in dat ding is we zitten hier niet op marktplaats.

ik neem aan dat jij dat ding weleens open geschroefd heb om te kijken wat er nu zo duur aan marantz is.
ik heb teac, akai en revox decks staan. Mijn duurste deck is akai ziet er gelikt uit maar van binnen zit er gewoon niets in (alleen veel ruis transistoren die je dan ook nog eens moet vervangen) die revox zit stampvol allerlij versterkers filters enz enz die teac decks precies hetzelfde. die akai levert op marktplaats +/- 2000 euri op maar die teac en revox blijven op 500 euri hangen. terwijl ik weet wat de beste zijn.

ik heb hier een harman kardon cassettedeck ook zo'n leuk geprijsd merk maar binnenin zit dezelfde print als van een technics daarnaast heb ik een teac deck staan daar zitten 2 lagen met printplaten in filters versterkers noem het maar op. speel je een cassette op die HK af klinkt leuk maar op die teac klink het veel beter.

ja als die maranz beter is wil ik er ook een maar ik wil weten wat er dan anders is

MVG Johan

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 13-06-2020, 14:27 (1384 dagen geleden) @ Johan TEAC

Dag Johann,

Ja wat moet ik daar van zeggen...De duurste cd spelers zit tegenwwoordig ook een flut loopwerkje in. Ik heb bv in het verleden een MisicalFidelity a308 gehad. Leek een enorm degelijk ding van 13 kg ongeveer. De kast was fantastisch mooi en zwaar maar ook daar zat een flut goedkoop loopwerkje in!
Maar wil je meer weten over de Marantz cd 67? Google dan eens: Marantz cd 67 audio reviews.

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 13-06-2020, 14:52 (1384 dagen geleden) @ Samro

Speciaal nog een paar inside foto's voor je gemaakt. [image][image][image][image]

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Johan TEAC @, Steenbergen, 14-06-2020, 00:33 (1383 dagen geleden) @ Samro

Kijk dit vind nu gaaf dat is waarom ik op een forum zit.


ben ondertussen wat op het internet gaan speuren naar reviews

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 13-06-2020, 15:26 (1384 dagen geleden) @ Johan TEAC

Als je een Herman Karton met een print van een Technics hebt, heb je mazzel gehad. Herman Karton heeft al jaren een belabberde constructiekwaliteit. Misschien dat Samsung er ooit nog iets aan gedaan krijgt.

Het verschil tussen Marantz en B&O is dat Marantz meer op de electronica let en je ook niet voor het design betaalt - eerder een realistische meerprijs voor wat je krijgt.

Bij CD spelers is het overigens jarenlang zo geweest dat beide op Philipstechnologie gebaseerd waren en niet persé voor elkaar onder deden.

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Johan TEAC @, Steenbergen, 13-06-2020, 23:42 (1383 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Kijk je heb mijn avond gered ik rolde over de grond van het lachen herman karton :lol

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat! VERKOCHT

door Samro @, Sondel (Friesland), 14-06-2020, 13:57 (1383 dagen geleden) @ Samro
Gewijzigd door Samro, 14-06-2020, 14:00

De cd speler is inmiddelaat VERKOCHT!

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Johan TEAC @, Steenbergen, 20-12-2021, 00:53 (829 dagen geleden) @ Samro

Nou even oude koeien uit de sloot halen

Ik heb er een en ja er is iets wat deze speler bijzonder maakt
vooral het gewicht als je hem op pakt.

wat cd's op afgespeeld en ja ik hoor iets (misschien vooroordeel)

heb hem nog niet open gemaakt en nog geen metingen verricht maar het triggert mij.

het voelt allemaal wel degelijk en robuust.

MVG Johan TEAC

--
The magic smoke keeps us bussy

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 21-12-2021, 22:15 (827 dagen geleden) @ Johan TEAC

Nou even oude koeien uit de sloot halen

Ik heb er een en ja er is iets wat deze speler bijzonder maakt
vooral het gewicht als je hem op pakt.

wat cd's op afgespeeld en ja ik hoor iets (misschien vooroordeel)

heb hem nog niet open gemaakt en nog geen metingen verricht maar het triggert mij.

het voelt allemaal wel degelijk en robuust.

MVG Johan TEAC

Mooi dat je nog een Marantz cd 67 gevonden hebt. Wens je er nog veel luisterplezier van.

Mvg, Samro

Marantz cd-67 Special Edition in prima staat!

door electron @, eindhoven, 22-12-2021, 22:31 (826 dagen geleden) @ Samro

Oude topic 08-06-2020!, maar toch-
De Marantz CD spelers (43, 67, etc.) hebben een dijk van een tracking.
Heb wel eens verbogen CD's van de Bibliotheek afgespeeld...
De tracking hard aan het werk met pulserend mechanisch geluid van de laser kop.
Maar, de audio weergave bleef perfect zonder happeringen!:)
Groet, Ben@

powered by my little forum