Henk La Roi (Tonmeister Henk) 10 maart overleden (Algemeen)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 24-06-2020, 20:00 (1400 dagen geleden)
Gewijzigd door Forumbeheer, 24-06-2020, 20:02

Naar aanleiding van een bericht op een van de buurfora https://www.buizenradioclub.nl/forum/26-algemeen/24389-tonmiester-henk-overleden helaas dit droevige nieuws.

Ik heb Henk gekend als een markante en zeer kundige vakman, altijd bereid tot hulp of discussie, ook als het niet om forumonderwerpen ging. Hij spande zich ook in als mentor voor diverse jongere hobbycollegae.

Bij de omroeper op de NVHR-beurs stond hij soms ook bekend als "Ton Meisterhenk, wil TON Meis-ter-henk zich melden bij de receptie".

Henk La Roi (Tonmeister Henk) 10 maart overleden

door soundman2 @, Wouw, 24-06-2020, 21:04 (1400 dagen geleden) @ Forumbeheer

Hoe snel kan het voorbij zijn. In februari nog volop bezig met de hobby en het forum.
Nog sterkte voor de nabestaanden.

Henk La Roi (Tonmeister Henk) 10 maart overleden

door Paul Brouwer @, Haarlem, 24-06-2020, 21:21 (1400 dagen geleden) @ Forumbeheer

Dit slaat in als een bom!

Mijn condoleances aan zijn familie en vrienden.

Groeten,
Paul

--
[image]

Henk La Roi (Tonmeister Henk) 10 maart overleden

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 24-06-2020, 22:05 (1400 dagen geleden) @ Forumbeheer

Oei, daar schik ik van!

Ik had regelmatig contact met Henk en we hebben elkaar aan erg veel gezochte onderdelen kunnen helpen. Henk was een markante man met het hart op z'n tong. Een kundig vakman die ook nog eens uitgebreid kon uitleggen hoe iets werkte. Heel erg jammer, ik wens zijn nabestaanden veel sterkte

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Henk La Roi (Tonmeister Henk) 10 maart overleden

door Goldline @, Oranjedorp, 24-06-2020, 22:49 (1400 dagen geleden) @ Forumbeheer

[image]
Foto beschikbaar gesteld door Ben Dijkman.

--
Cees PA1DBA

Henk La Roi (Tonmeister Henk) 10 maart overleden

door Hans van Kampen @, Voorhout, 25-06-2020, 16:47 (1399 dagen geleden) @ Forumbeheer

Dat is weer schrikken met zo'n overlijdens bericht.

Aan nabestaanden en familie de condoleances en sterkte met dit verlies.

Henk die ik tenminste ken nog wel eens wat zaken van me over nam en ik wel eens thuis heb gehad. Een demonstratie gaf van bandrecorders op een van de laatste NVHR beurzen meen ik.

Hans

--
Hans van Kampen

Henk La Roi (Tonmeister Henk) 10 maart overleden

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 25-06-2020, 17:57 (1399 dagen geleden) @ Forumbeheer

Ach wat triest om te horen.
Nog maand of wat geleden mail contact gehad over zijn geluids opname hobby.
Had wat vragen over hoe je goed opneemt met microfoons.

Fijne vent.

Strekte aan familie en vrienden

Henk La Roi (Tonmeister Henk) 10 maart overleden

door Onno-I @, 26-06-2020, 11:19 (1399 dagen geleden) @ Forumbeheer

Dat is schrikken. Hij viel op door deskundige bijdragen in dit forum.
We zullen hem missen.

Henk La Roi (Tonmeister Henk) 10 maart overleden

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 28-06-2020, 16:25 (1396 dagen geleden) @ Forumbeheer

Ook ik ben geschrokken.
Heb regelmatig ook met hem gesproken als hij zijn shaggie buiten aan het roken was op de beurs.
R.I.P. Henk.

Tony Ouwehand

powered by my little forum