NVM file voor Philips TV (Gezocht)

door JohanB @, Sleidinge (BE), 13-09-2020, 09:06 (1293 dagen geleden)

Waar kan ik de NVM-file vinden voor een Philips 43PUS6262/12 tv?

Van de TV werkt enkel de backlight, toestel reageert niet op de afstandsbediening.

Bij Philips vind ik "Affected sets can be recovered by NVM upgrade. Please download the correct NVM from woodpecker tool" Wat woodpecker tool mag zijn is me een raadsel.

Ik vind wel de volledige software update maar heb enkel de NVM-nodig.

Alvast dank voor mogelijk advies.

Johan

NVM file voor Philips TV

door kris ⌂ @, Gent, België, 13-09-2020, 09:45 (1293 dagen geleden) @ JohanB

ben je wel zeker dat de oplossing zoekt past bij de oorzaak?

blijkbaar is de NVM update een oplossing voor "affeced sets". Is me niet duidelijk over welke besmetting het gaat.. Maar als de oorzaak wat anders is, bvb hardware probleem, dan gaat updaten niet helpen, lijkt me.

NVM file voor Philips TV

door JohanB @, Sleidinge (BE), 13-09-2020, 09:55 (1293 dagen geleden) @ kris

Kris, dank voor je reactie,

in de tv zijn alle spanningen aanwezig waar ze moeten zijn. Het advies om nu eerst de NVM 'up te graden' vond ik een een Philips nota (die vond ik dan weer bij de service tips op Euras). Het lijkt een gekend probleem te zijn voor dit type toestel.

NVM file voor Philips TV

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 13-09-2020, 13:45 (1292 dagen geleden) @ JohanB

Als niemand op het forum je de file kan bezorgen, zou je een vraag op het Euras-forum kunnen stellen.

NVM file voor Philips TV

door Rontronix @, Nuenen, 14-09-2020, 09:09 (1292 dagen geleden) @ JohanB

Let er op dat de NVM file panel afhankelijk is. Vooraf dus even kijken wel panel er in de set zit. Ik heb je via het forum mail tool een bericht gestuurd, kijk even of dat aangekomen is.

Groeten, Ron.

NVM file voor Philips TV

door JohanB @, Sleidinge (BE), 14-09-2020, 09:56 (1292 dagen geleden) @ Rontronix

Hartelijk dank, Ron. Heb mailtje gestuurd.

Johan

NVM file voor Philips TV

door JohanB @, Sleidinge (BE), 14-09-2020, 15:48 (1291 dagen geleden) @ JohanB

recente NVM-file in het toestel geladen en dat doe het weer prima.

Grts - Johan

powered by my little forum