Reactie op Youtube (Algemeen)

door Hugo Sneyers ⌂ @, Tongeren, België, 08-11-2020, 12:46 (1268 dagen geleden)

Hallo,

Ik weet niet of dit onderwerp thuis hoort op dit forum maar ik lees hier soms ook over computer-problemen en voor mij is dit ook een probleem.
Het volgende doet zich voor: ik heb enkele dagen geleden een filmpje gepost op youtube en er heeft iemand een reactie bij gezet maar als je er op klikt kom je op een sex-site terecht.
Ik weet niet hoe je die ongepaste reactie kan verwijderen, heb al overal gezocht en dingen geprobeerd maar vind de oplossing niet.
Hier staat het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=8hc7kCZAGL0&t=4s

Groeten .... Hugo Sneyers

Reactie op Youtube

door Mans Veldman @, Leidschendam, 08-11-2020, 13:22 (1268 dagen geleden) @ Hugo Sneyers
Gewijzigd door Mans Veldman, 08-11-2020, 13:27

Login op Google (als je dat nog niet bent) en klik dan in YouTube rechtsboven op je user icoontje. Kies uit het menu dat opent "je kanaal". Kies vervolgens rechtsboven de blauwe knop "Video's beheren"

Klik bij de betreffende video rechts van de video op het middelste icoontje (reacties) bij de betreffende reactie klik je op meest linker icoon, actiemenu (de 3 stippeltjes boven elkaar) Hier vindt je de optie op te verwijderen.

[image]

Reactie op Youtube

door Hugo Sneyers ⌂ @, Tongeren, België, 08-11-2020, 14:48 (1268 dagen geleden) @ Mans Veldman

Hallo Mans,

Hartelijk dank voor je perfecte uitleg ! :) :)
Ik heb de reactie nu kunnen verwijderen.

Beste groeten ... Hugo Sneyers

Reactie op Youtube

door Roland Huisman @, Zwolle, 08-11-2020, 16:03 (1268 dagen geleden) @ Hugo Sneyers

Ik krijg ook wel eens van die vreemde reacties
welke van een BOT afkomstig lijken te zijn.
Beetje rare, heel algemene en inhoudsloze reacties.
Ook die verwijder ik dan maar weer...

Toch lijkt YouTube wel fel te zijn op die dingen.
Maar er glipt altijd wel weer wat tussendoor...

Groeten, Roland

powered by my little forum