Wat cameraspullen erbij. (Algemeen)

door Hans van Kampen @, Voorhout, 15-11-2020, 13:20 (1257 dagen geleden)

Hallo forumlezers,

Om het leed van de inbraak een maand geleden te verzachten heb ik van verschillende mensen zomaar wat spullen gekregen en dat is op de eerste plaats via en van Marcel van Grinsven deze BTS LDK-90 camera met recorder (vieuwfinder moet ik nog 90 graden draaien)

[image]
BTS LDK-90

Verder van Marcel gekregen 2 camera body's zonder lens een SONY PDW-530 plus een SONY DXC-537 die ik in de collectie had.

Verder van iemand niet bekend hier het volgende gekregen.

[image]
Een SONY DXC-M3P zonder lens en vieuwfinder.

[image]
Voorzien van 3 opnamebuizen achter prismablok.

Ik zoek voor die camera een lens met aansluitingen als op volgende afbeelding.

[image]
Lensvatting en stekkertje voor blauwe connector links onder.

Verder nog een camerabody gekregen.

[image]
Een SONY DXC-1820P ook zonder lens en vieuwfinder.

[image]
Voorzien van 1 trinicon opnamebuis.

Deze camera lijkt verdacht veel op de SONT HLV-3000 die voor de consument is gemaakt.

[image]
SONY HLV-3000 (geen eigen afbeelding)

Voor die camera zoek ik een lens met de volgende vatting.

[image]
Lens schroefvatting.

Ik kan deze cameras's helaas niet proberen want hebben een speciale aansluiting voor 12 volt, als iemand wat heeft wat ik kan over nemen graag.

[image]
Gaat om aansluiting onder.

Verder heb ik een paar (studio) vieuwfinders gekregen waarvan een met fout waarover ik een nieuwe topic start.

Dank alvast.

:-)
Hans

--
Hans van Kampen

Wat cameraspullen erbij.

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 15-11-2020, 13:52 (1257 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Van harte proficiat Hans met deze giften! Erg leuk dat er mensen zijn die zo begaan zijn met je. Nu maar opnieuw beginnen met verzamelen!

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Wat cameraspullen erbij.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 15-11-2020, 14:56 (1257 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Dank je Leo, was van iemand die studio inrichtingen opkoopt en was bijvangst maar voor mij welkom.

In hoeverre de opnamebuizen nog goed zijn (niet ingebrand) weet ik nog niet want zoek nog de juiste stekker voor aansluiting 12 Volt.

:-)
Hans

--
Hans van Kampen

Wat cameraspullen erbij.

door Peter1952 @, Almere, 15-11-2020, 14:01 (1257 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Beste Hans,

Ik heb hier ook nog een video camera staan, een Sony CCD V200E, compleet met koffer en accessoires. Daar doe ik helemaal niets mee en staat hier al enige tijd.
Die mag wel naar jou toe.

Groeten,
Peter

Wat cameraspullen erbij.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 15-11-2020, 14:56 (1257 dagen geleden) @ Peter1952

Dank je wel Peter:)

:-)
Hans

--
Hans van Kampen

Wat cameraspullen erbij.

door soundman2 @, Wouw, 15-11-2020, 14:49 (1257 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Even muggenziften, maar het is een viewfinder.
Fijn dat je verzameling weer wat aangroeit, dat verzacht het leed weer wat.
Ik hoop dat je het een stuk lastiger hebt gemaakt voor het tuig dat alles wil hebben, maar te lui is om daarvoor te werken.:fir

Wat cameraspullen erbij.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 15-11-2020, 15:00 (1257 dagen geleden) @ soundman2

Stom Henk, ik zag het dat ik steeds vieUwfinder schreef :-(

Er zijn maatregelen (te laat) getroffen tegen wat al te gemakkelijke inbraak.

Dat tuig zou je tegen de muur zetten wat afschrikt voor een volgende bende want blijft een rotte plek in de samenleving wat niet meer goed komt.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Wat cameraspullen erbij.

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 15-11-2020, 17:21 (1257 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Mooie spullen weer Hans,
Kun je weer aan de slag.

Wat cameraspullen erbij.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 15-11-2020, 19:35 (1257 dagen geleden) @ Maurice

Zeker Maurice,

Zien weer wat ontbrekende onderdelen van deze nieuwe zaken bijeen te krijgen en die defecte vieuwfinder [EDIT] viewfinder zien te herstellen.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

powered by my little forum