Op zoek naar een knop voor Philips bouwdoos EE20 (Gezocht)

door humfred ⌂ @, Dubai / Ras al Khaimah, 30-12-2020, 19:45 (1212 dagen geleden)

Beste radio vrienden,

ik heb mezelf met de Kerst wat cadeau gegeven en wel iets wat me weer terug haalt naar mijn jeugd, toen alles begon met mijn "radio-carrière".
De Philips EE20 bouwdoos kreeg ik als kind van een jaar of 15 met mijn verjaardag en ik was er dolblij mee. Die doos heb ik helemaal kapot gespeeld en er is niets van overgebleven.
Nu meer dan 50 jaar later zag ik deze bouwdoos weer te voorschijn komen op Marktplaats en ik heb er een bod op gedaan...en warempel ging de verkoper ermee akkoord.
De doos is gloednieuw, nooit eerder gebruikt. En helemaal kompleet....op één onderdeel na en wel een rode draaiknop.
Dus mijn vraag is of er hier op dit forum iemand is die nog zo´n rode knop (zie foto) heeft liggen. Ik zou er dolblij mee zijn. De as is 6 mm.

[image]
[image]
[image]
[image]

Op zoek naar een knop voor Philips bouwdoos EE20

door humfred ⌂ @, Dubai / Ras al Khaimah, 30-12-2020, 19:46 (1212 dagen geleden) @ humfred

Met excuses voor de grote foto´s. Ik krijg ze niet kleiner. :-D

Op zoek naar een knop voor Philips bouwdoos EE20

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 30-12-2020, 20:25 (1212 dagen geleden) @ humfred

Ik ga morgen voor je zoeken Fred.....

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Op zoek naar een knop voor Philips bouwdoos EE20

door harry @, Oisterwijk, 30-12-2020, 20:41 (1212 dagen geleden) @ humfred

Hallo Fred,

Heb ik liggen voor je.
Indien je interesse hebt zie ik wel een pm.

Groet Harry

Op zoek naar een knop voor Philips bouwdoos EE20

door humfred ⌂ @, Dubai / Ras al Khaimah, 30-12-2020, 21:44 (1212 dagen geleden) @ harry

Ik heb je een PM gestuurd.
@Leo, ik hoop dat je het niet erg vind.

Iedereen bedankt!

Op zoek naar een knop voor Philips bouwdoos EE20

door humfred ⌂ @, Dubai / Ras al Khaimah, 09-01-2021, 10:50 (1203 dagen geleden) @ humfred

De knop is inmiddels bij mij aangekomen. Met veel dank aan Harry.

powered by my little forum